.

Beantwoord

Ik wordt niet aangemeld op een netwerk, wat nu?

  • 17 June 2016
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

Ik kan niet bellen, smsen en niks ontvangen. Niet aangemeld bij netwerk. Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Caspar 18 June 2016, 17:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hee,

Welkom op het Simyo Forum.

Heb je dit op een locatie?
Heb je je mobiel al een keer uit en aan gezet? Wil je dit even doen?
Heb je nog een andere mobiel? Zo ja, wil je misschien je simkaart even in die andere mobiel doen? Zo kunnen we zien of het het netwerk/simkaart is die het probleem geeft of je mobiel..

Ik lees je reactie nog wel.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi liselot91,

Ook namens mij welkom op het forum.

Wat vervelend voor je zeg! Probeer eens handmatig het KPN netwerk te selecteren. Lukt dat wel?

Ik heb ook even je simkaart gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel voor 5 minuten helemaal uit en probeer het opnieuw.

Als het niet heeft gewerkt dan zou ik graag antwoord willen op de vragen van maikel.twinnie.

Ik hoor graag van je!

@maikel.twinnie bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb ook problemen. Sim al in een nieuw toestel gedaan maar nog steeds problemen. Kan niet bellen en internet valt steeds weg.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Afentoe,

Wat vervelend dat je problemen hebt met je simkaart. Ik zie dat je dit probleem in verschillende topics hebt aangekaart.
Ik wil je vragen om het in de toekomst bij één topic te houden. Dit maakt het voor ons eens stuk overzichtelijker, en dit maakt dat je sneller wordt geholpen.

Ik las in dit topic dat er een nieuwe simkaart naar je onderweg is. Laat je ons weten of deze wel naar behoren functioneert?

Groetjes,
Sean

Reageer