.

Beantwoord

Ik word lastig gevallen door een privénummer. Wat nu?

  • 21 November 2018
  • 8 reacties
  • 327 Bekeken

  • Beginner
  • 3 reacties
Ik word elke 3 dagen gebeld door een privénummer waarbij ik te horen krijg; "toets 1 om door te gaan". Gelukkig ben ik slim genoeg om direct de verbinding te verbreken.
Is dit een bekend verschijnsel?
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 November 2018, 18:06

Bekijk originele reactie

8 reacties

Bekend niet maar zeker slim om de verbinding te verbreken.

Hou een logje bij wanneer ven hoe laat je steeds gebeld wordt. Wellicht heeft Simyo daar iets van. 10x is genoeg dacht ik.
@Ray ik meen dat 3 keer voldoende is, dit is veranderd.

@W1m.
En ja.. gevonden.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-word-lastig-gevallen-kunnen-jullie-iemand-82
Bedankt! voor jullie snelle reactie;

Overzicht van de keren dat ik gebeld ben door "Privénummer onbekend";
13 november 2018 Geen tijdstip meer beschikbaar, maar alle oproepen waren tegen de avond.
16 november 2018 idem
19 november 2018 idem
21 november 2018 16:39
Morgen meldt zich een moderator, een medewerker van Simyo zich bij je via dit topic. Die zal het nodige ook toelichten.
Ok bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Wim,

Wat vervelend dat dit blijft gebeuren, zeg! Friesian legt het helemaal goed uit én stuurt je de de perfecte informatie. Zo'n log is goed om bij te houden, zodat KPN erachter kan komen bij welke provider dat nummer vandaan komt. Diegene's provider stuurt de eigenaar van dat nummer dan een waarschuwing.

Het is echter wel echt noodzakelijk om precieze tijdstippen te benoemen. Is er een manier om daarachter te komen, of om de log uit te breiden met momenten waarvan je de tijdstippen wel weet?

@ Friesian en Ray, dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane
Bedankt voor je reactie.
Heb tot nu toe alleen maar het tijdstip van de laatste reactie.
Zodra er meer zijn voeg ik ze toe.
Reputatie 7
Badge +10
Super! 🙂 Je hebt er nog maar twee nodig. Ik wacht ze af, en daarna komen we in actie.

Groetjes,
Jihane

Reageer