.

Beantwoord

Ik word gebeld door een nummer uit Madagaskar, wat moet ik doen?

  • 14 January 2016
  • 3 reacties
  • 2339 Bekeken

ik ben gebeld door een nummer uit Madagaskar. Ik heb (ergens) dacht ik gelezen / gehoord dan je dan niet moet opnemen, omdat ze dan op jou kosten kunnen bellen. Wat is jullie advies?
icon

Beste antwoord door Scotsman 14 January 2016, 20:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Voor zover ik weet betaal je in Nederland nooit voor inkomende gesprekken. In sommige andere landen waaronder de Verenigde Staten kost het wel geld als je op je mobiel een telefoongesprek aanneemt. Het enige is dat als je opneemt, dan weet de beller uit Madagascar dat het een geldig nummer is en dan loop je kans dat hij je later weer lastigvalt.
Reputatie 1
Badge +5
NOOIT! opnemen, deste sneller ben je van ze af zoals Scotsman al had verteld, heb het zelf ook als een keer maar dan met een marokkaanse nummer.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jhschuiling,

Welkom op het Simyo Forum. Wat vreemd dat je wordt gebeld door een nummer uit Madagaskar. Hoewel inkomende gesprekken geen geld kosten, wil ik je adviseren om niet op te nemen. Zoals Scotsman en Simnlru ook al zeggen, is dit de makkelijkste manier om er vanaf te komen. En nog belangrijker, nooit terugbellen! Dit kost jou wel geld en daaraan proberen mogelijke oplichters te verdienen. Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Simnlru en Scotsman bedankt voor jullie hulp!

Reageer