.

Beantwoord

Ik krijg de melding 'Niet aangesloten bij netwerk'. Wat kan ik hier aan doen?

  • 21 February 2018
  • 12 reacties
  • 3441 Bekeken

Badge
Ik krijg steeds de melding niet aangesloten bij Netwerk!
icon

Beste antwoord door Niels 22 February 2018, 10:31

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi M.J. Bossaert,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je steeds de melding krijgt dat je geen netwerkverbinding hebt 😞 Heb je dit nog op een specifieke plek? En sinds wanneer krijg je deze melding? Ik heb een reset op je simkaart uitgevoerd, daardoor kan deze zich opnieuw aanmelden op het mobiele netwerk. Zou je je telefoon een kwartiertje uit kunnen zetten om de reset te voltooien? Mocht dit niet meteen helpen, zou ik je willen vragen om je simkaart opnieuw in je toestel te plaatsen.

Ik hoor graag of je na deze stappen weer verbinding kan maken met het netwerk :)

Groetjes,
Niels
Badge
Hallo Niels,

Heb mijn toestel uitgezet en na 15 min weer aangezet , hij doet het inderdaad weer.

Ik kreeg al een aantal weken geleden steeds de melding dat het toestel geen Sim-kaart kon vinden, toe heb ik het een aantal keren geprobeerd door de sim-kaart eruit te halen en weer opnieuw erin te plaatsen.
maar die melding bleef terug komen.
Heb toen maar een nieuwe Sim-kaart besteld en deze opnieuw aangemeld maar het probleem bleek nog steeds te bestaan na een melding van een familielid dat ik niet bereikbaar was.

Ik wacht nu af of dat het probleem nu verholpen is.

Alvast bedankt voor je hulp 👍🏼

M.J. Bossaert 👴🏽
Badge
Klinkt mij zeer bekend in de oren.
Ik vermoed dat het aan je telefoon ligt.
Bij mijn Galaxy S5 Mini heb ik dit ook om de haverklap.
In m'n ouwe mini S4 , nergens last van.
Ik heb ook al eens een reset gehad en een nieuwe simkaart maar het probleem blijft zich herhalen.
Ben nu zover dat ik een andere telefoon aan het zoeken ben en daarbij een (helaas) andere provider.

Marjan
Reputatie 7
Badge +10
Hi M.J. Bossaert,

Wat zonde dat je dit probleem ervaart! Ik ben heel benieuwd hoe je simkaart het doet in een ander toestel. Wil je je simkaart in een ander toestel stoppen en andersom? Zo komen we erachter wat er precies aan de hand is.

Laat je 't me weten?

@ Nairam66, wat jammer dat je een nieuwe provider gaat nemen 😞 Is het geen optie om een toestel los te kopen, zodat je toch nog je Simyo simkaartje mee kan nemen?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hi Jihane

Het probleem met mijn simkaart blijft bestaan, heb geen ander toestel waar ik het mee kan controleren.

Het is jammer maar helaas😣😡
Reputatie 6
Badge +7
Hoi M.J. Bossaert,

Erg balen dat je de kruistest niet uit kunt voeren. :(

Maak je geen zorgen, ik help je hiermee verder. Kun je mij laten weten welk toestel je gebruikt?

Groetjes,
Asma
Badge
Hallo Asma

Ik ben in het bezit van een Samsung S4 e GT-19505 Android versie 5.0.1

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

M.J. Bossaert
Reputatie 5
Badge +5
Hoi M.J. Bossaert,

Bedankt voor je reactie! Bij de Samsung S4 komt het voor dat de simkaarthouder wat wijder is dan normaal. Hierdoor kunnen er problemen ontstaan met het lezen van de simkaart van Simyo.

Geen zorgen, ik kan je handmatig een speciale dikkere simkaart toesturen. Voordat ik dit doe, wil ik zeker weten dat het adres op je aansluiting nog klopt. Kun je dit voor me nakijken via Mijn Simyo bij Instellingen > Persoonlijke gegevens? Laat me dan hier in reactie even weten of het adres klopt dat daar staat. Je hoeft hier openbaar geen persoonlijke gegevens met ons te delen. 🙂 Zodra ik je bevestiging heb, stuur ik een dikkere simkaart naar je toe. Let op, deze simkaart kun je niet zelf activeren via Mijn Simyo. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0800 8007, dan activeren we de kaart direct voor je.

Laat je het me weten of je nog vragen hebt?

Groetjes,
Elss
Badge
Hallo Els,

Bedankt voor het berichtje, je hebt het over een speciale dikkere simkaart toesturen!
Mijn vraag hierover is zijn daar weer kosten aan verbonden?

Mijn adresgegevens kloppen nog!

Moet ik de oude simkaart gebruiken om contact te leggen met de klantenservice, ik neem aan dat dat niet gaat met de nieuwe simkaart?

Hoop wel dat het gaat lukken en dat het probleem opgelost is, anders laat ik het wel weten.

Hierbij alvast bedankt voor de service ☝️Toppie.

Groeten M.J. Bossaert
Reputatie 6
Badge +7
Hoi M.J. Bossaert,

Heel graag gedaan namens Els!

De dikkere simkaart zullen wij je kosteloos toesturen. Erg fijn om te horen dat je adres hetzelfde is. Ik zorg ervoor dat de nieuwe simkaart vandaag jouw kant op komt. Na ontvangst is het aan te raden om met je oude simkaart te bellen naar 1200. Wij zijn op doordeweekse dagen te bereiken van 08.00 tot en met 20.00 uur. Je kunt ons overigens ook bereiken vanaf een andere aansluiting door naar 0800-8007 te bellen.

Heb je hier meer vragen over?

Groetjes,
Asma
Badge
Asma, bedankt.

Als de simkaart binnen is ga ik er mee aan de slag, mocht er nog nog problemen zijn dan neem ik weer contact op,

Bedankt en fijn weekend.

M.J. Bossaert
Reputatie 7
Badge +10
Hi M. J. Bossaert,

Bedankt voor je terugkoppeling 🙂 We zijn benieuwd.

Geniet van je weekend!

Groetjes,
Jihane

Reageer