.

Beantwoord

Ik krijg de melding "niet aangemeld bij netwerk" wat nu?

  • 3 May 2016
  • 5 reacties
  • 597 Bekeken

Mijn telefoon geeft sinds vandaag aan, zodra ik probeer te bellen: niet aangemeld bij netwerk. Heb je telefoon opnieuw opgestart. Wat kan het probleem zijn?
Komt erg slecht uit gezien ik dringend een arts nodig ben 😞
icon

Beste antwoord door Angela 4 May 2016, 15:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi mirjamkoster3,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je ineens niet bereikbaar bent! Ik snap dat dit slecht uitkomt in jouw situatie :(

Ik heb gelijk jouw aansluiting bekeken. Hier zie ik dat je voldoende beltegoed hebt. Daar zou het dus niet aan kunnen liggen. Voor de volledigheid heb ik een reset uitgevoerd op de instellingen van jouw simkaart. Hiermee wordt je opnieuw aangemeld op het netwerk. Om deze reset af te ronden, wil ik je vragen om je telefoon uit te zetten en na 15 minuten opnieuw op te starten.

Laat je weten of dit geholpen heeft? Zo niet, dan wil ik je vragen om je simkaart eens te testen in een andere telefoon, en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we uitsluiten of de simkaart eventueel het probleem veroorzaakt.

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Hallo.
Mijn moeder heeft hetzelfde probleem. Net terug van vakantie maar kan niet meer bellen.
Krijg steeds de melding: niet aangemeld bij netwerk.
Kunt u er even naar kijken?

Hoor graag van u terug.

F. Kaddour
Reputatie 5
Badge +5
Hoi F. Kaddour,

Bedankt voor je bericht! Wat ontzettend balen dat je moeder niet meer kan bellen sinds ze weer terug is in Nederland.

Ik zie geen blokkades staan op haar aansluiting, voor de zekerheid heb ik de simkaart gereset. Hierbij wordt hij opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je moeder willen vragen om de telefoon voor tien minuten helemaal uit te zetten?

Mocht het dan nog niet werken, laat haar telefoon dan handmatig zoeken naar het KPN-netwerk. Lukt dat wel?

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Els
Hallo Els,
Helaas is het niet gelukt.
Telefoon uitgezet en 20 minuten later weer aan gezet maar nog steeds niet kunnen bellen.
Ook met het handmatig aanmelden lukt het helaas niet.

Hoe nu verder?

Groet,
F. Kaddour
Reputatie 6
Badge +4
Hi F. Kaddour, Sallah,

Jammer dat het nog niet gelukt is. Kun je mij in een privéberichtje het telefoonnummer van je moeder sturen? Een privébericht stuur je door op het rondje naast mijn naam te gaan staan en dan op het envelopje.

Ik vermoed dat Els per ongeluk jouw simkaart heeft gereset in plaats van die van je moeder. Met het nummer van je moeder kan ik kijken of dat het geval is.

Zodra ik je berichtje gehad hebt, ga ik ervoor zorgen dat je moeder zo snel mogelijk weer aan de slag kan.

Groetjes,
Thomas

Reageer