.

Beantwoord

Ik krijg de melding 'niet aangemeld bij het netwerk', wat kan ik doen?

  • 14 September 2016
  • 7 reacties
  • 215 Bekeken

Hoe kan het als ik wil bellen de melding krijg "niet aangemeld bij netwerk". Toestel al uitgezet en simkaart opnieuw geplaatst.
Wat kan ik nog meer doen?
icon

Beste antwoord door Caspar 15 September 2016, 11:49

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ajjelegeert,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je de melding krijgt dat je niet aangemeld bent op het netwerk.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat alles wel goed staat. Ik heb je simkaart toch gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel helemaal uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.

Verder kan het ook zijn dat je toestel automatisch naar een andere provider zoekt. Je kunt je toestel ook handmatig instellen op het KPN netwerk. Dit kun je vinden in je instellingen van je toestel onder 'mobiele netwerken'.

Laat je me weten of het heeft geholpen? :)

Groetjes,
Caspar
Nee, helaas. Ik kan nog steeds niet bellen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ajjelegeert,

Wat jammer dat het nog niet is opgelost. Omdat alle instellingen goed staan, wil ik je aanraden een kruistest uit te voeren. Dit houdt in dat je je simkaart in een andere telefoon plaatst en een andere simkaart in jouw toestel probeert. Zo kun je erachter komen waar het probleem ligt.

Ik hoor graag de uitkomst van je!

Groetjes,
Sean
Gelukt. Na de simkaart in een ander toestel te hebben geplaatst en getest. Dat was in orde. Na het terug overzetten is mijn huidige toestel is alles in orde. Gelukkig ! 🙂
Groetjes en bedankt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ajjelegeert,

Wat fijn om te horen! 😃

Laat je 't weten als je in de toekomst nog een vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Ja, komt goed.
Reputatie 5
Badge +9
Top!

Groetjes,
Caspar

Reageer