.

Beantwoord

Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden. Wat nu?

  • 23 February 2017
  • 4 reacties
  • 1520 Bekeken

Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Caspar 24 February 2017, 11:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Telefoon al eens opnieuw opgestart?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Gaddy,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je niet gebeld kan worden.

Ik heb gelijk je simkaart gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel uit en aan om te kijken of dat heeft geholpen.

Het kan ook zijn dat jouw telefoon op de niet-storen stand staat. Dan kan je in eerste instantie niet gebeld worden, en dus niet gestoord worden, maar als iemand twee keer achter elkaar naar je belt, dan gaat je telefoon wel over. Kan je dat eens testen? Je kunt de niet-storen stand overigens uit doen in het bedieningspaneel, het scherm wat je vanaf het beginscherm naar boven of naar beneden kan halen. Je kunt de niet-storen stand daar herkennen aan een half maantje. Dit kan je overigens ook terugvinden in de instellingen van je toestel.

Ik hoor graag van je!

@Ray bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Caspar
Is het inmiddels opgelost? Ik heb hetzelfde, als er gebeld wordt dan krijgt de beller een niet bestaand nummer toon. Ofwel wat was/is nu uiteindelijk de oplossing geweest?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi LoekGouda,

Welkom op 't forum 🙂

Wat vervelend dat je hetzelfde probleem hebt. Zoals je ziet heeft de topic-starter niet meer gereageerd. Dit zal waarschijnlijk betekenen dat het is opgelost, maar we weten niet wat nou de oplossing was.

Ik zie dat je onlangs al contact hebt gehad met onze klantenservice. Is het probleem bij jou nu opgelost en kan je gewoon weer gebeld worden? Zo ja, wat was de oplossing?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

Reageer