.

Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden door klanten van T-Mobile en Telfort. Hoe kan dat?

  • 24 September 2019
  • 8 reacties
  • 405 Bekeken

Mijn prepaid sim nummer is *tududududu*.
Het is niet bereikbaar vanuit T-Mobile en Telfort mobiele telefoons.
Vanuit Vodafone is het geen probleem.

Kunt u helpen?

Alvast bedankt,
icon

Beste antwoord door Bas 24 September 2019, 16:04

Bekijk originele reactie

8 reacties

Het is niet toegestaan om privé gegevens op het forum te plaatsen..

In Noord-Holland is een storing bij KPN. Dit heeft invloed op klanten die op het KPN netwerk zitten. Geldt voor Internet, TV en (mobiele) telefonie en pinnen in winkels.

Het bevreemd mij dat er weinig communicatie is tot dusver.

Of het te maken heeft met waar jij tegen aanloopt weet ik niet aangezien T-Mobile niet op het KPN netwerk zit.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Elijah,

Wat vervelend dat je niet bereikt kan worden door mensen met T-Mobile en Telfort!

Waar bevind je je op dit moment? Zoals @Ray hierboven aangeeft is er op dit moment namelijk een storing in de omgeving van Purmerend en Zaandam... En aangezien jij volgens onze gegevens enigszins in de buurt woont...

Overigens zou die storing uiterlijk 19:30 uur verholpen moeten zijn! Dus als dat de oorzaak is, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Laat je ons even weten waar je op dit moment uithangt? 😉

Groetjes,
Bas
Badge
Waarom krijg ik geen reactie op mijn vraag dat mijn mobiel ontregeld is
Badge
ik kan mijn contacten niet meer bereiken die ik hard nodig
Reputatie 7
Badge +6
Waarom krijg ik geen reactie op mijn vraag dat mijn mobiel ontregeld is

Welke vraag?
Badge
Ben al mijn contacten kwijt op mijn Telefoon . Hoe is dit Mogelijk? Ben hier niet blij mee.
Reputatie 7
Badge +9
Ben al mijn contacten kwijt op mijn Telefoon . Hoe is dit Mogelijk? Ben hier niet blij mee.
Dat kan Simyo niet beïnvloeden. Maar het kan gebeuren als:
  • Je je toestel naar fabrieksinstellingen zet
  • Je je simkaart wisselt en al je contacten op je simkaart staan opgeslagen
  • Je je contacten hebt verwijderd.
  • Je je contacten in een clouddienst hebt opgeslagen en deze clouddienst hebt ontkoppeld.
Simyo zelf kan je contacten niet weggooien of veranderen. Dat kun jij alleen doen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi ivonne-niessink,

Super balen dat je al je contacten kwijt bent, ik snap dat dit heel onhandig is.

Zoals Groentjuh al aan geeft heeft Simyo hier inderdaad geen zicht of invloed op. Misschien heb je iets aan deze blogpost, hopelijk lukt het om je contacten weer terug te krijgen. Anders raad ik je eigenlijk aan om even langs een toestelwinkel te gaan, daar weten ze vast of dit nog terug te halen is en waar.

Thanks Groentjuh voor de aanvullende info!

Groetjes,
Daisy

Reageer