.

Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden door een contactpersoon die klant is bij T-Mobile. Wat nu?

  • 23 September 2018
  • 1 reactie
  • 603 Bekeken

Iemand die zelf t-mobile als provider heeft, krijgt als hij mij belt de mededeling dat mijn telefoon uit staat....
Zeer hinderlijk, anderen hebben GEEN problemen met mijn bereikbaarheid.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Thomas 24 September 2018, 12:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Hoi Leiffus,

Welkom hier bij ons op het Simyo Forum! :)

Wat onhandig zeg dat je niet gebeld kunt worden door een persoon die klant is bij T-Mobile. Ik kan me voorstellen dat dit nogal vervelend kan zijn. Uit je bericht begrijp ik dat je slechts door 1 persoon (telefoonnummer) niet gebeld kunt worden. Ik vermoed daarom dat er een doorschakeling of blokkade is ingesteld in je telefoon. Dit kan uiteraard ook per ongeluk of onbewust zijn gebeurd als dit het geval is.

Ik raad je aan om in eerste instantie alle doorschakelingen uit te zetten. Dat doe je door te bellen naar ##002#. Werkt het hierna nog niet? Kijk dan in je telefoon naar de geblokkeerde contacten via Contacten >> Instellingen >> Geblokkeerde contacten.

Werkt het hierna nog niet? Stop dan jouw simkaart in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon en probeer of het dan wel werkt. Hiermee kun je uitsluiten of het aan je simkaart ligt of aan je telefoon.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Thomas

Reageer