.

Beantwoord

Ik kan niet bellen of gebeld worden. Wat nu?

  • 10 February 2017
  • 4 reacties
  • 986 Bekeken

Mijn Samsung smartphone met Simyo bundel kan ineens geen connectie maken met nummers die ik bel. Ik kies een nummer en tik op het groene telefoonhoorntje, hij zoekt (In het scherm staat "kiezen" en er staat het plaatje van de telefoonhoorn met uitgaande geluidsgolven dat ik altijd zie als ik bel). Hij gaat een paar keer over en dan wordt de connectie verbroken. In de log staat wel dat ik het betreffende nummer gebeld heb. Dit gebeurt met alle nummers die ik bel. Als mensen mij bellen gaat mijn telefoon niet eens over en verschijnt de belpoging ook niet ik mijn log. Alles lijkt gewoon te werken, ik kan zoals gezegd gewoon een nummer kiezen en hem laten bellen en internet werkt ook. Wat kan hier aan de hand zijn en wat kan ik eraan doen? Thanks, Carolien
icon

Beste antwoord door franswon 10 February 2017, 22:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Carolien,

Heb je al geprobeerd je toestel uit te zetten, simkaart en, indien mogelijk, de batterij verwijderen. Na een minuut of 10 alles terugplaatsen en telefoon opnieuw starten?

Als dit niet helpt kan het een probleem met je simkaart zijn. Om dit te controleren zou het fijn zijn als je jouw simkaart in een andere (simlockvrije) telefoon plaatst en die andere simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we zien waar het verkeerd gaat.

Het internet doet het wel, is dat via Wi-Fi of via mobiel internet?

Een moderator zal eventueel je simkaart resetten, instructies wat daarna te doen lees je dan hier.

Hou je ons op de hoogte?
Ha Frans, is gelukt, bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Fijn dat het gelukt is, als je nog vragen hebt weet je ons te vinden!
Badge +7
Hoi Carolien12,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat vervelend dat het niet lukte om te bellen. Gelukkig is het inmiddels met de tips van franswon en de reset van mijn collega wel gelukt 🙂 Als je hier weer problemen mee hebt, laat je dit dan weten? Dan helpen we je graag verder.

Groetjes,
Samantha

@franswon, Heel erg bedankt voor je hulp!

Reageer