.

Beantwoord

Ik kan niet bellen "niet aangemeld bij netwerk", hoe kan dit?

  • 11 January 2014
  • 88 reacties
  • 276055 Bekeken

als ik wil gaan bellen of een sms wil versturen krijg ik te staan dat ik niet aangemeld ben bij netwerk wat moet ik nu doen 
icon

Beste antwoord door Kim 12 January 2014, 20:05

Bekijk originele reactie

88 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi DodgeDriver,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je simkaart niet goed meer lijkt te werken in jouw toestel! Verstandig dat je alvast hebt uitgetest of hij het wel in een andere telefoon doet. Ik wil je met alle liefde een dikkere simkaart toesturen, maar ik wil eerst een reset uitvoeren op je simkaart. Daarmee worden de instellingen op het netwerk opnieuw aangemeld. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Als dat niet werkt, wil je dat dan laten weten? Ik stuur je dan meteen een vervangende simkaart toe.

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Ik heb net mn oude telefoon uitgezet en na een kwartier de sim in de s5 mini gedaan. Hij doet helaas nog steeds hetzelfde: geen netwerk..
Graag zou ik een vervangende simkaart ontvangen.
Is die simkaart alleen voor een S5 mini? Kom ik dan later als ik een weer een nieuwe telefoon heb, niet in de problemen dat de kaart dan weer niet in een ander toestel past?

Groeten,
DodgeDriver
Reputatie 6
Badge +7
Hoi DodgeDriver,

Aaah, balen dat je imkaart nog steeds niet werkt!

Maak je geen zorgen, bij deze heb ik gratis een dikkere simkaart voor je aangevraagd zodat je service kunt verkrijgen. Je ontvangt een 3-in-1 simkaart van ons, welke je ook gerust in een andere telefoon kunt gebruiken. :D

Je ontvangt je nieuwe simkaart binnen drie werkdagen. Na ontvangst kun je de simkaart direct in gebruik nemen zonder te activeren. Wij sturen 'm namelijk geactiveerd op. Als je inlogt op Mijn Simyo, dan vind je onder het tabblad Instellingen > Simkaart je pin- en pukcode terug.

P.S: ik heb per abuis een normale én dikkere simkaart voor je aangevraagd. Via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart vind je het simkaartnummer van de juiste simkaart. :$

Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma
Hallo Asma,

Klopt het dat mijn huidige simkaart het nu niet meer doet? In mn oude G 3S...
Ik ben nu dus mobiel onbereikbaar!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi DodgeDriver,

Oh nee! Dat klopt helemaal. Hiervoor onze excuses!

Je simkaart is namelijk geactiveerd opgestuurd, omdat je 'm niet kon gebruiken in de S5. Je nieuwe simkaart is al onderweg naar je, met wat geluk kun je 'm vandaag al ontvangen. Alleen kan ik dat helaas niet garanderen.. :(

Groetjes,
Asma
Goedemorgen,

Na een ontvangst van de simkaart en installatie is het goed gegaan, tot vanmorgen, ik heb nu weer geen netwerk? Is er een storing ofzo?
Als ik mijn simkaart uit het toestel haalt, dan geeft hij 3 streepjes netwerkontvangst aan, met simkaart erin geen streepje. In mijn oude LG telefoon werkt hij wel goed??
Oja, kan dit in een ''eigen'' topic?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi DodgeDriver,

Goed punt, volgende keer is het handig om zelf een nieuw topic aan te maken voor je vraag. Voor nu is dat niet nodig, we zijn immers al in gesprek via deze reply's.

Wel super balen dat je nu weer problemen lijkt te hebben met het netwerk. Het lijkt er op dat het in je telefoon niet helemaal goed zit, je simkaart doet het namelijk wel in een andere telefoon. Wat je nog kunt proberen is een klein stukje papier achter je simkaart te klemmen in de simkaarthouder, sommige Samsungtoestellen hebben namelijk een te wijde houder voor simkaarten waardoor ze slecht contact maken.

Wat gebeurt er als je handmatig het KPN-netwerk selecteert met je telefoon? En heb je last van dit probleem op één vaste locatie of op meerdere plaatsen?

Groetjes,
Els
Goedemiddag Els,

Als ik het simkaartje van mijn vrouw (ook Simyo) erin doet, dan heb ik alle 4 de streepjes ontvangst, en kan bellen e.d.

Hoe doe ik dat KPN netwerk selecteren dan?

Ik heb (zie boven in forum) al een ''dikker'' simkaartje ontvangen voor de S5 mini.
Per abuis hebben ze toen ook een normale sim erbij gestuurd, is het niet mogelijk om die te activeren?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi DodgeDriver,

Wat gek dat je vrouw wel voldoende dekking heeft in jouw telefoon!

Je kunt handmatig netwerk zoeken door te klikken op Instellingen > Meer netwerken > Mobiele netwerk > Netwerkoperators.

Het is voor ons niet mogelijk om de normale simkaart te activeren. Deze simkaart is vanzelf te komen vervallen nadat de dikkere simkaart aan je account is gekoppeld.

Als het toch niet werkt na het handmatig zoeken van een netwerk, dan stuur ik je kosteloos een normale simkaart op. Vind je dat goed?

Groetjes,
Asma
Goedenavond Asma,

Om één of andere reden was er dus geen provider geselecteerd..
Met handmatig zoeken en KPN selecteren werkt hij nu gelukkig weer!
Bedankt voor de hulp!

Groeten,
DodgeDriver
Reputatie 6
Badge +7
Hoi DodgeDriver,

Oh, wauw! Dat is goed nieuws.

Heel graag gedaan! Ik wens je alvast een fijne dag toe.

Groetjes,
Asma

Reageer