.

Beantwoord

Ik kan niet bellen "niet aangemeld bij netwerk", hoe kan dit?

  • 11 January 2014
  • 88 reacties
  • 275459 Bekeken

als ik wil gaan bellen of een sms wil versturen krijg ik te staan dat ik niet aangemeld ben bij netwerk wat moet ik nu doen 
icon

Beste antwoord door Kim 12 January 2014, 20:05

Bekijk originele reactie

88 reacties

Top dames, heb de simkaart ontvangen en gisteren uitgeprobeerd. Maar helaas blijft het probleem. Stuur hem vanavond weer naar de fabrikant.

Groetjes Sellor
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Sellor,

Goed om te horen dat je simkaart hebt ontvangen, maar erg jammer dat deze niet werkt in de nieuwe telefoon 😞. Laat je ons weten wat de fabrikant heeft kunnen doen om dit op te lossen?

Groetjes, Tiury
Hoi,

Heb de koopovereenkomst ontbonden. Dus kan jullie helaas niet de oplossing vertellen.

Groeten Sellor
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Sellor,

Begrijpelijk dat je dat hebt gedaan. Maar wat nu? Welke telefoon ga je nu gebruiken en heb je een goede simkaart daarvoor 🙂?

Groetjes, Caspar
Hoi.

Ik heb de goede simkaart gelukkig. Ga de Sony Xperia z5 compact kopen. Als het goed is, is deze technisch beter dan de Samsung mini varianten. We zullen het gaan beleven ;-)

Groetjes Sellor
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Sellor,

Nou, dat wordt spannend dan. Ik ben benieuwd ;)

Laat je even weten of 'ie aan je verwachtingen voldoet?

Groetjes,
Estelle
hoi,
ik heb hetzelfde probleem, simkaart doet het in ander toestel wel, maar in mijn nieuwe niet... Zouden jullie mij kunnen helpen?
Groet, Brechtje
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Brechtje,

Welkom op het forum van Simyo :)

We kunnen je zeker helpen. Met liefde zelfs 😳 Wel vervelend. Heb je een nieuwe telefoon, doet je simkaart het niet in je telefoon 😞 Wat voor toestel is het waar je simkaart het niet in doet? En is deze simlock vrij?

Groetjes, Angelica
Nou gisteren mijn nieuwe telefoon gekregen. En totaal geen problemen met de simkaart!
Dus de Samsung s5 mini was dus echt de boosdoener.

Bedankt voor alle hulp!

Groetjes Sellor


Hoi Sellor,

Nou, dat wordt spannend dan. Ik ben benieuwd ;)

Laat je even weten of 'ie aan je verwachtingen voldoet?

Groetjes,
Estelle
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sellor,

Ah, wat fijn om te zien dat het allemaal veel beter werkt 🙂 We zijn altijd nieuwsgierig naar de oplossingen waar wij niet zoveel aan kunnen doen. Super leuk dat je dit nog even hebt laten weten! Ik wil je veel plezier wensen met jouw nieuwe telefoon en Simyo simkaart. Voor vragen weet je ons altijd te vinden.

Groetjes,
Angela
Hoi Ik heb precies het zelfde probleem en heb al een nieuwe simkaart, dat werkte heel even maar de volgende dag weer hetzelfde probleem. Niet aangemeld bij netwerk krijg ik steeds, Inmiddels alle gegevens kwijt en al 2 weken geen mogelijkheid om te bellen of gebeld te worden. Wat moeten we doen? Ik heb van simyo wel een reactie gekregen, maar de oplossing niet. Ook een Galaxy S5 mini net een maand oud!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jorvis,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je last hebt van hetzelfde probleem! Ik zie dat je ondertussen geholpen bent via de e-mail. Mijn collega heeft een wat dikkere simkaart opgestuurd. We hopen dat het probleem hiermee opgelost is voor je. Wil je ons op de hoogte houden?

Groetjes,
Angela
hoi Angela, ik heb de nieuwe simkaart ontvangen en mijn telefoon doet het weer. dank
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jorvis,

Fijn dat je dit nog even hebt laten weten 🙂 Helemaal mooi dat dit de oplossing is geweest natuurlijk! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Nou ik zit al een half jaar met ditzelfde probleem. Heeeeel soms kan ik gewoon bellen, maar vaak geeft ie aan: u heeft geen verbinding met netwerk. Nieuwe simkaart gekregen, mevrouw heeft em gereset maar nee hoor. Nog steeds hetzelfde verhaal
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Dimara,

Wat vervelend dat je al zo lang met dit probleem zit!

Ik heb even gekeken in onze mailbox en zie dat jouw verstuurde e-mail van gisteren is beantwoord door mijn collega. Hij heeft je om een aantal dingen gevraagd. Kijk er even goed naar en zorg dat je zo specifiek mogelijk bent in het beantwoorden van zijn vragen. Dan gaat hij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je gewoon weer kunt bellen :D

Groetjes,
Caspar
Hallo, ook ik heb dit probleem...
Ik zit momenteel in Oostenrijk, en nadat ik 0,- beltegoed over had deed hij het opeens niet meer. Daarvoor deed hij het nog prima!?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi WilliamMiller1844,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je geen service meer had nadat je beltegoed opraakte. :(

Helaas kan ik niet achterhalen wat er precies aan de hand was, omdat je inmiddels beltegoed hebt opgewaardeerd. Als jij je telefoon even uit- en aanzet, zou je weer probleemloos gebruik kunnen maken van je simkaart.

Laat je het mij weten of het lukt zo?

Groetjes,
Asma
Hoi WilliamMiller1844,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je geen service meer had nadat je beltegoed opraakte. :(

Helaas kan ik niet achterhalen wat er precies aan de hand was, omdat je inmiddels beltegoed hebt opgewaardeerd. Als jij je telefoon even uit- en aanzet, zou je weer probleemloos gebruik kunnen maken van je simkaart.

Laat je het mij weten of het lukt zo?

Groetjes,
Asma


Hallo Asma,

Het is me nog steeds niet gelukt deze melding weg te krijgen... kan geen SMS sturen of ontvangen, en ik kan niet bellen of gebeld worden. Het kan er aan liggen dat ik in het buitenland zit maar hij zou het toch gewoon moeten doen?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi WilliamMiller1844,

Jammer dat je nog steeds niet kan bellen. Heb je wel verbinding? Zie jij een netwerk bovenin je scherm?

Je hebt de optie voor het bellen in het buitenland aanstaan, en je simkaart is ook actief. Alles zou goed moeten zijn. Doe even je toestel uit en aan omdat ik een reset heb gedaan op je buitenland instellingen. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk.

Kijk verder eens of je handmatig een netwerk kan vinden en selecteren. Dit doe je in de instellingen van je telefoon bij mobiele netwerken of aanbieder.

Laat je me weten of je hierna wel kan bellen of gebeld kan worden?

Groetjes,
Caspar
Hoi WilliamMiller1844,

Jammer dat je nog steeds niet kan bellen. Heb je wel verbinding? Zie jij een netwerk bovenin je scherm?

Je hebt de optie voor het bellen in het buitenland aanstaan, en je simkaart is ook actief. Alles zou goed moeten zijn. Doe even je toestel uit en aan omdat ik een reset heb gedaan op je buitenland instellingen. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk.

Kijk verder eens of je handmatig een netwerk kan vinden en selecteren. Dit doe je in de instellingen van je telefoon bij mobiele netwerken of aanbieder.

Laat je me weten of je hierna wel kan bellen of gebeld kan worden?

Groetjes,
Caspar


Hallo Caspar,

Er staat nog steeds dat ik niet geregistreerd ben...
Nadat ik mijn prepaid tegoed had opgewaardeerd stond er telkens, als ik probeerde te bellen, 'niet geterigstreerd in het netwerk'. Dit is nu nog steeds niet opgelost... Ik heb het ook al met andere telefoons geprobeerd, helaas zonder succes... Ik moet, telkens als ik mijn telefoon opnieuw opstart, alsnog mijn pincode invoeren om mijn simkaart te ontgrendelen. Dit lukt prima, maar bellen en sms'en gaat echt niet?

Mvg, Orville

p.s. sorry voor de late reactie
Reputatie 5
Badge +9

Er staat nog steeds dat ik niet geregistreerd ben...


Krijg je deze melding als je andere netwerken probeert?

Groetjes,
Caspar

Er staat nog steeds dat ik niet geregistreerd ben...


Krijg je deze melding als je andere netwerken probeert?

Groetjes,
Caspar


Hallo Caspar,

Plotseling doet hij het weer... Ik heb er zelf niks aan gedaan. Bedankt voor je tijd en moeite..

mvg
Reputatie 7
Badge +10
Hi William,

Wat fijn dat het weer werkt :D

Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Goedenavond,

Ik heb ook een probleem met het netwerk/bellen met mijn nieuwe Samsung Galaxy S5 mini, bij bellen geeft hij aan 'niet aangemeld op het netwerk'.
Nu heb ik van iemand anders een Simyo kaartje erin gezet, en die werkt wel!
In mijn oude LG G3S werkt mijn Simyo kaartje wel.
Nu las ik op het forum over een dikker sim kaartje??

Reageer