.

Beantwoord

Ik heb weer geen netwerk. Hoe kan het?

  • 29 September 2017
  • 9 reacties
  • 126 Bekeken

Badge
Hallo kan mijn simkaart weer gereset worden want
ik heb sinds gisteren weer geen bereik ? Hoe vaak gaat dit nog gebeuren,
want ik moet gewoon bereikbaar zijn.

Heel erg bedankt,
Emma Noordman
icon

Beste antwoord door Asma 29 September 2017, 17:00

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Emmmmmma,

Wat raar dat je geen bereik hebt.

Je bent volgens onze gegevens namelijk alleen geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Dit komt omdat je geen beltegoed meer hebt.

Heb je al geprobeerd om je telefoon uit en aan te zetten? Op deze manier registreert 'ie zich namelijk met de juiste gegevens op het netwerk.

Mocht het probleem blijven bestaan, dan kun je mij dit gerust laten weten.

Groetjes,
Asma
Badge
Hoi ! Ja dat klopt. Ik kan alleen geen beltegoed kopen als ik geen bereik heb.
Het aan en uitzetten van de telefoon helpt niet.

Bedankt, Emma
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Emma,

Je zou ook zonder beltegoed inderdaad gewoon bereikbaar moeten zijn. Ben je op dit moment wellicht in het buitenland? Soms komt het namelijk wel eens voor dat je dan zonder beltegoed per abuis helemaal heen netwerk meer hebt. Dit komt omdat bij oude netwerkinstellingen, van vóór 1 juni, nog kosten worden gerekend voor inkomende oproepen in het buitenland. Dat is inmiddels niet meer zo, maar het kan door een fout je wel eens voorkomen. Hier heb ik wel een oplossing voor, maar dan is het wel handig om eerst te weten of je daadwerkelijk in het buitenland bent. Klopt dat?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Els
Badge
Ik woon inderdaad in het buitenland dus een structurele oplossing zou heel fijn zijn.

Groetjes
Badge
Kan iemand mij helpen ? Dit is al de vijfde dag waarop ik
telefonisch niet bereikbaar ben en dit is al de tweede keer
dat dit gebeurd in 2 maanden. Nu begint mijn geduld langzaam
een beetje op te raken.

Bedankt,
Emma
Reputatie 6
Badge +5
Hi emmmmmma,

Wat onhandig dat je al 5 dagen niet telefonisch bereikbaar bent 😞 Ik begrijp dat je geduld op begint te raken, daarom heb ik een eurocent beltegoed aan je aansluiting toegevoegd. Ik hoop dat je daardoor weer bereik krijgt. Zou ik mogen vragen waarom beltegoed kopen anders niet lukt? Via een wifi-verbinding zou dit zonder problemen moeten kunnen :)

Groetjes,
Niels
Badge
Ok bedankt. Ik heb nu inderdaad weer bereik. Ik kan geen beltegoed kopen als ik geen bereik heb simpelweg omdat ik een TAN code moet kunnen ontvangen via sms om uberhaupt een geld te kunnen overmaken.
Dat valt op te lossen volgens mij met automatische opwaardering, kijk maar eens op je mijn Simyo.
Reputatie 5
Badge +5
Fijn dat het weer werkt emmmmmma! Friesian geeft je hier een handige tip!

Als je kiest voor Automatisch Opwaarderen via Mijn Simyo > Opwaarderen, dan wordt je beltegoed steeds automatisch opgewaardeerd wanneer dit onder de €2,- komt. Dit bedrag (naar keuze) wordt dan automatisch van je rekening afgeschreven.

Is dat wellicht een oplossing?

Groetjes,
Els

Reageer