.

Beantwoord

Ik heb vrijwel geen telefoonbereik in huis. Wat is hieraan te doen?

  • 26 September 2018
  • 6 reacties
  • 1249 Bekeken

Badge
Vaak heeft er iemand gebeld en dat hoor ik dan later . Er staat geen gemiste oproep en ook geen sms van gemiste oproep. In de keuken staat er 1 streepje in de huiskamer niets.
Omdat ik zakelijk bereikbaar moet zijn is het heel vervelend.
Is hier iets aan te doen?
icon

Beste antwoord door Ray 26 September 2018, 17:42

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi @meta1954
Het kan aan de isolatie van je huis liggen. Hoe is het met de dekking buiten de deur van je huis?
Je kan hier bekijken hoe de dekking zou moeten zijn.

Je kan hier kijken of er een storing is op jouw adres.

Ook zou je een kruistest kunnen doen. Jouw sim in een ander toestel en vice versa.
Hiermee kun je zien of het probleem misschien aan de telefoon of simkaart ligt.
Badge
Buiten huis is het goed. Ik had het met vorige telefoon ook. Ik heb een Samsung. Mijn man heeft een iPhone en die heeft met Telfort wel bereik
Hoe oud is je simkaart? Deze hebben namelijk niet het eeuwige leven. Een moderator zal hier waarschijnlijk vandaag nog reageren en eventueel een reset op je simkaart uitvoeren. Dit wil ook wel eens helpen.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi meta1954,

Leuk je weer op het Forum te zien! 🙂 Maar wat ontzettend onhandig dat je niet goed bereikbaar bent binnenshuis. Zoals Ray al aangeeft kan dat met de isolatie van het huis te maken hebben of eventueel de simkaart. Ik heb de simkaart voor je gereset ook. Als je jouw telefoon 10 minuten uit zet en het daarna nog eens kunt proberen om gebeld te worden. Is het niet verbeterd doe dan even de kruistest zoals Ray hierboven uitlegde, om uit te sluiten of het aan de simkaart of de telefoon ligt. Omdat je aangeeft dat je oude telefoon hier ook last van had zou het ook aan je simkaart kunnen liggen, maar dat weten we pas na zo'n test.

Als je nog vragen hebt in de tussentijd dan horen we het van je!

Ray dankje! Was je weer zo vroeg op vandaag?? :)

Groetjes,
Thomas
Ik was te vroeg op maar niet zo vroeg als vorige keer. 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha, gelukkig!

Reageer