.

Beantwoord

Ik heb geen service. Wat nu?

  • 3 March 2019
  • 7 reacties
  • 500 Bekeken

Badge
al een paar dagen geen service!!! Uit en aan gezet helpt soms heel even en heb dan maar 1 stip,heb dit nog nooit gehad!
icon

Beste antwoord door Ray 3 March 2019, 11:47

Bekijk originele reactie

7 reacties

Heb je dit op één locatie? Binnen of buiten of beide? Simkaart al in een andere telefoon geprobeerd en andersom (kruistest)? Graag wat meer info. Het hebben van geen of verminderd bereik komen door verschillende redenen.

Controleer hier of er een storing is op jouw adres.

Edit: Ik zie nu dat je dit al eens eerder had, toen is er ook geadviseerd om een kruistest te doen door @Friesian maar de uitkomst daarvan is nergens te lezen.
Badge
4 mnd geleden was t idd ook zo, toen was t inneens weer goed! Dacht dat ik gereageerd had
kan nu geen kruistest doen, doen we later
buiten geen service tot ik ga bellen dan twee stipjes, binnen af en toe 1 stip
Reputatie 7
Badge +10
Hi Aknail,

Welkom terug op het Simyo Forum!

Wat jammer dat het weer niet lekker loopt met je bereik! Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je simkaart, waarmee je instellingen vernieuwd worden. Doe je je toestel uit- en dan weer aan?

Ook ben ik heel benieuwd naar de uitkomst van die kruistest! Laat je me weten wat daaruit komt rollen?

Ik zie dat je ook in een ander topic hebt gereageerd, maar ik stel voor om dit topic gewoon verder te praten hierover. Het is onhandig als het contact via twee kanalen verloopt, want dan praten we een beetje langs elkaar heen.

Tot snel!

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi Jilhane
Heb nu vollop bereik!! Komt dit door de reset?
gisteren in ander dorp goed bereik en vanmorgen zowel thuis als andere lokatie1 klein stipje tot geen service, maar nu 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Het was zowel binnen en buiten,wat ik ook deed niks hielp!
kruistest niet kunnen doen geen ander toestel in de buurt!
In ieder geval hartstikke bedankt!! Nu prima bereik ik ben weer bereikbaar😄
groet
Lianka
Reputatie 7
Badge +10
Hi Aknail,

Ah, wat fijn om te horen dat het nu allemaal wél goed werkt! Dat komt inderdaad door de reset. Heel prettig!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan kun je gewoon aan de bel trekken 🌝

Fijne dag nog!

Groetjes,
Jihane
Badge
Fijne avond!
Reputatie 7
Badge +10
Dankjewel, Aknail! :D

Groetjes,
Jihane

Reageer