Dochter is zelf ook klant bij jullie en zij kon dus gewoon bellen.
Wat er intussen al is gedaan:
-in de winkel waar ik mijn telefoon heb gekocht is nagekeken of ik iets vreemds had ingesteld, wat niet zo was.
-Uiteindelijk is de telefoon reset naar de fabrieksinstellingen, wat niet hielp.
-Er is een testsimkaart in het apparaat gedaan, en die werkte. Kennelijk ligt het dus niet aan mijn toestel.
Ik heb geen telefoon waar mijn eigen kaartje in getest kan worden.
Is er iets mis met mijn simkaart, of is er iets mis bij jullie? Loopt er iets niet goed tussen mijn nummer en het Simyo-netwerk?
Mijn telefoon geeft wel streepjes aan alsof er gewoon verbinding moet zijn.
Ik kan nu niet bellen, niet sms'sen en ook niet whatsappen, omdat dat opnieuw moest worden geinstalleerd en de verificatie per sms gaat. En dat kan dus niet. Ik mis jullie echt heel erg...
Ik ben pas klant sinds 31 augustus, dus ik zou het heel gek vinden als de simkaart nu al in de kreukels lag.
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie