.

Beantwoord

Ik heb geen netwerk. Wat nu?

  • 3 March 2019
  • 3 reacties
  • 360 Bekeken

In de komende dagen verloopt de sim kaart van mijn dochter. De telefoon blijft constant geen netwerk aangeven.. Ik heb een Samsung S5 mini werkt wel op andere netwerken maar niet meer met simkaart van Simyo wat Nu?????
icon

Beste antwoord door Jihane 4 March 2019, 16:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Milaya,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat zonde dat het niet lukt om met haar nummer verbinding met het netwerk te maken! Ik zie inderdaad dat de simkaart nog actief is. Als er binnen 24 uur geen verbruik plaatsvindt (bellen, sms'en, opwaarderen, internetten) vervalt het nummer. Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de simkaart, waarmee de instellingen vernieuwd worden op het netwerk. Wil jij het toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Als het dan nog niet werkt, is het raadzaam om via Mijn Simyo op te waarderen, om het nummer nog actief te houden. Intussen raad ik je ook aan om de simkaart in een ander toestel te proberen. Werkt het daarin wel, of ook niet?

Als het ook in een ander toestel niet werkt, stuur ik je met alle liefde een vervangende simkaart toe.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Hey Jihane,

Bedankt voor je uiterst klantvriendelijke reactie.

Inmiddels heb ik de simkaart in een ander toestel gedaan. In het andere toestel werkte de kaart perfect, ook de andere sim werkte in het andere toestel goed. Ik weet dus nog steeds niet wat het probleem is en hoe ik het kan verhelpen.

Heb jij enig idee hoe ik het kan verhelpen?

Gr Mike
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mike,

Ah, zuur! Dit gebeurt inderdaad heel soms, dan gaat er iets mis tussen die specifieke simkaart en het toestel. Ik zie wel dat er een sms verstuurd is én een telefoongesprek plaatsgevonden heeft met dat andere toestel. Fijn, want dan blijft de Prepaid simkaart tenminste nog actief.

Intussen heb ik gratis een vervangende simkaart jouw kant op gestuurd. Deze simkaart komt binnen enkele dagen aan. Na activatie kun je 'm in het toestel stoppen, en kun je zien of hij daarmee wél werkt. (Het gaat om een 3-in-1 simkaart, wat inhoudt dat alle formaten erin zitten: normaal, micro en nano. Je hoeft er alleen maar uit te klikken wat je nodig hebt).

Laat je me weten of het met de nieuwe simkaart wel lukt?

Groetjes,
Jihane

Reageer