.

Beantwoord

Ik heb erg slecht bereik met mijn nieuwe telefoon. Hoe kan dit?

  • 10 August 2019
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

Met mijn nieuwe telefoon kan ik hoegenaamd niet bellen omdat de verbinding iedere keer weg valt.
Mijn oude telef
oon had ook vaak minder bereik dan de mensen in mijn omgeving maar nu is het heel vervelend. De telefoon winkel zegt dat het aan Simyo ligt en Simyo zegt dat het aan de telefoon ligt. Help?
icon

Beste antwoord door Niels 11 August 2019, 12:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Karin1962,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat je deze problemen hebt met je nieuwe toestel. Heb je dit op een specifieke plek, of eigenlijk overal waar je je bevindt. Ik zie zo snel niet terug dat je al eerder contact met ons hebt opgenomen over deze situatie. Wat heeft de telefoonwinkel precies aangegeven? En wat voor melding krijg je als je probeert te bellen? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Hallo Niels, de telefoonwinkel heeft 4 g uitgezet. Gezegd dat het aan ons huis ligt. Nieuw kaartje er voor me ingedaan. Maar ik bel inmiddels weer met m'n oude telefoon, al heeft die ook niet veel bereik.
Het is wel bijzonder dat het zo is sinds ik een nieuwe telefoon heb. Samsung 440
Kunnen jullie evt. iets voor me betekenen?
Hartelijke groet, Karin
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Karin,

Zoals Niels ook al vroeg, is het even belangrijk te weten waar je deze problemen hebt. Heb je dit alleen thuis of ook onderweg en op andere plekken?

Als ik de dekkingskaart van KPN bekijk dan zie ik wel dat je op een grensgebied woont waar het dus mogelijk is dat je iets minder bereik hebt. Tegenwoordig is het voor veel toestellen ook mogelijk om via 4G of wifi te bellen. Op deze pagina kun je er alles over lezen. Vooral bellen via wifi zou een goede oplossing voor je kunnen zijn. Over de Samsung 440 kan ik helaas niets vinden, je zou even na kunnen kijken wat de originele naam van je type toestel is. Hopelijk heeft die de optie al om te kunnen bellen via wifi!

Groetjes,

Kevin

Reageer