Ik ben nu bijna 5 jaar vaste klant bij jullie en heb tot nu toe alles als heel prettig ervaren.
Echter heb ik nu een kleine issue. Afgelopen paar dagen heb ik een rekening van meer dan 20 euro opgebouwd (buiten mijn normale bundel) door minder dan een uur extra gebeld te hebben buiten bundel.
Dit was in principe mijn eigen schuld omdat ik bellen zelf in de hand heb en zodanig had ik ook een gevoel dat ik deze maand meer had gebeld dan normaal. Dus toen ik vanochtend op mijn Simyo ging checken, schrok ik wel even en had ik spijt dat ik geen extra belminuten heb aangeschaft als ik het eerder had geweten.
Voor data krijg ik altijd een sms als ik de 80% of 100% grens overschrijd dus dan pas ik gelijk mijn verbruik aan of koop extra mb's bij. En hoe stom het ook is, ik had onterecht verwacht dat dit ook met belminuten gebeurt. Hierop een aantal vragen.
1. Hebben jullie een coulantie regeling? De extra gemaakte kosten zou ik (deels) graag kwijt willen schelden door Simyo. In mijn historie is ook duidelijk te zien dat ik afgelopen twee jaar bijna nooit zo ver buiten mijn belbundel ben geweest, dus duidelijk het geval van een fout/misverstand. Ik heb in een oudere forum gelezen dat jullie eventueel tegemoet kunnen komen met eenmalige extra kosten?
2. Ik heb vanochtend al met een Simyo medewerker gechat om te kijken hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen. Aangezien ik het belbundel limiet niet op mijn telefoon kan instellen, zou ik eens in de zoveel tijd op mijn Simyo moeten checken. Het zou heel tof zijn als Simyo een sms kon sturen als ik (bijna) over mijn belbundel heen ben zodat ik of mijn verbruik aanpas of een extra bundel aanschaf. Maar tot die tijd zal ik het zelf zeker beter in de gaten houden.
Bij voorbaat dank,
Carol
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie