.

Beantwoord

Ik heb al drie dagen geen netwerk, wat moet ik doen?

  • 26 February 2018
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Badge
Hallo,

ik heb al 3 dagen geen netwerk, ik kan dus niet bellen of gebeld worden via het netwerk.
kan iemand me hiermee helpen?
telefoon iphone5C
icon

Beste antwoord door Ashweeta 27 February 2018, 09:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Loudnes,

Welkom op het Forum!

Super onhandig dat je geen netwerk hebt! Ik heb je aansluiting bekeken. Alle instellingen op je simkaart staan actief op het netwerk. Dat is mooi! Ik heb nu je simkaart gereset. Dat houdt in dat alle instellingen op het netwerk vernieuwd worden. Kan je je telefoon een kwartier uithouden? Daarna kan je deze weer aanzetten en moet je telefoon verbinding maken met het netwerk.

Mocht het daarna toch niet lukken, zoek dan handmatig naar een netwerk. Op je Iphone 5C kan je via Instellingen > Aanbieder automatisch uitzetten. Je telefoon zoekt dan zelf naar een netwerk. Jij maakt dan verbinding met het KPN netwerk.

Lukt het daarna toch niet? Raad ik je aan om een kruistest uit te voeren. We moeten er dan achter komen waar het probleem aan ligt. Je plaatst jouw huidige simkaart in een andere telefoon en een werkende simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we uitzoeken of het probleem aan de simkaart of aan jouw telefoon ligt.

Laat je het mij weten of het lukt?

Groetjes,
Ashweeta
Badge
Hi ashweeta,

mijn sim werkt wel in een andere telefoon, dus zal het aan de iphone liggen,
zal eens kijken of er iets aan gedaan kan worden
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Loudnes,

Oh jeetje, dat is niet fijn!

Wel goed om te weten waar het nu precies aan ligt. Je kunt je toestel eventueel na laten kijken door de Apple store, afhankelijk van hoe lang geleden je 'm hebt gekocht. Meer informatie vind je hier.

Groetjes,
Asma

Reageer