.

Beantwoord

Ik ben slecht verstaanbaar. Hoe komt dat?

  • 20 August 2015
  • 1 reactie
  • 1197 Bekeken

hallo,

Ik heb sinds kort dat ik heel slecht te verstaan ben via mijn telefoon, eerder had ik hier nooit geen last van. Het maakt ook niet uit van waar ik bel of op welke locatie ik ben het geluid blijft slecht, mensen wie ik aan de lijn heb zeggen dat het klinkt alsof ik heel ver van de telefoon af sta terwijl dit niet het geval is, ik heb mijn simkaart ook al in de telefoon van iemand anders gehad om te kijken of het aan mijn telefoon ligt, maar bij die telefoon had ik hetzelfde probleem.
Wat nu?

Groet D. Maalderink
icon

Beste antwoord door Tiury 21 August 2015, 12:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi D. Maalderink, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat onhandig dat je sinds kort slecht te verstaan bent in een telefoongesprek. Het is erg goed van je dat je de simkaart al hebt getest in een andere telefoon. Zo wordt ons sneller duidelijk waar het probleem zit 🙂.

Ik heb zojuist je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Hiervoor dien jij je telefoon uit te zetten en je simkaart voor 15 minuutjes uit je telefoon te halen. Hierna start je de telefoon met simkaart weer op en zoek je handmatig naar het KPN netwerk. Dan kun je ook gelijk even testen of dit verschil heeft gemaakt.

Mocht dit niet zo zijn, wil je het me dan laten weten?

Groetjes, Tiury

Reageer