.

Beantwoord

Ik ben niet te verstaan tijdens het bellen. Wat nu?

  • 16 December 2018
  • 2 reacties
  • 788 Bekeken

Hallo, sinds een maand heb ik een abonnement bij Simyo(voorheen kpn) maar ik ben onverstaanbaar tijdens het bellen. Via watsapp is het wel goed en als ik een spraak berichtje opneem is het ook goed. Dus microfoon niet kapot. Help aub, mijn postcode is XXXX
icon

Beste antwoord door Jihane 17 December 2018, 14:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoewel je alleen de cijfers van je postcode plaatst adviseer ik toch om ze te verwijderen (privacy). Simyo kan jouw gegevens zien aan de hand van je inlog.

Probeer eens een kruistest. Jou sim in een andere telefoon en andersom. Merk je dan verbetering?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Knilles,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat stom dat het niet lukt om jezelf goed verstaanbaar te maken als je belt! Slim dat je vast wel hebt geprobeerd hoe dat gaat via WhatsApp, dan weet je inderdaad dat het geen strikt hardware probleem is. Omdat je vroeger bij KPN zat verbaast het me dat je hier nu problemen mee ervaart, omdat we gebruikmaken van hetzelfde netwerk. Laten we dit samen tot op de bodem oplossen dan! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd op je simkaart. Hiermee worden de instellingen helemaal vernieuwd. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

De tip van Ray is ook uitstekend: wil je je simkaart in een ander toestel proberen? Levert dat een ander resultaat op?

Ik hoor 't graag van je!

Groetjes,
Jihane

Reageer