.

Beantwoord

Hoe zorg ik ervoor dat ik niet meer door privénummers wordt gebeld?

  • 16 August 2018
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

Badge
Ik weet niet of mijn vraag hier thuishoort. Ik stel hem maar gewoon en hoop dat iemand mij kan helpen of eventueel kan aangeven waar ik dan wel moet zijn met mijn vraag.

Ik word sinds enkele weken dagelijks meerdere malen gebeld door een privenummer. Als ik opneem krijg ik geen verbinding en hoor ik niets. Na ongeveer 10 seconden wordt de verbinding verbroken.
Als ik niet opneem wordt er ook niets ingesproken in mijn voicemail.

Kan ik iets ondernemen waardoor dit ophoudt?
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 August 2018, 10:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Freebiker ( Mountainbike of een andere (motor)fiets?)

Lees even dit topic, hierin staat wat jij kunt doen en wat Simyo voor jou kan betekenen.
Een moderator zal zich nog bij je melden, een Simyo medewerker.

Komt goed, maar een vervelend verschijnsel.
Suuk 6 ! Ben benieuwd naar hoe en of het helpt.☺

Bij een verkeerde subcategorie zorgt de moderator dat het in de juiste terecht komt.
Badge
@Friesian

Bedankt voor jou reactie.
Ik ga doen wat in dat topic wordt aangegeven.
Hopelijk wordt het dan opgelost.

Greetz Freebiker
Hi Freebiker.

Goed bezig! Bedankt voor je terugkoppeling. Heel fijn voor de helpende(n).

Graag gedaan!

Groetjes van.
Ut paerdjuh, Friesian.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Freebiker,

Leuk om je weer terug te zien op het Simyo Forum!

Lastig gevallen worden is natuurlijk nooit leuk. Zeker niet als het zo frequent gebeurt als bij jou. Het topic wat Friesian deelt is inderdaad handig om even door te lezen. Ik heb echter goed nieuws, het aantal tijdstippen dat je naar ons moet verzenden is een stuk lager dan eerst. Stuur de tijd en datum van drie gespreksmomenten naar ons toe. Dat kan bijvoorbeeld door middel van Facebook, LiveChat of via een privébericht naar een van de moderators. Wij zullen vervolgens de provider van deze persoon proberen te bereiken. Daarnaast staan er in het volgende blog tips waar je ook wat aan kan hebben 🙂 Ik hoor graag van je.

Bedankt voor je hulp, Friesian!

Groetjes,
Niels

Reageer