.

Beantwoord

Hoe zet ik 3G aan op mijn mobiele telefoon?

  • 18 September 2018
  • 2 reacties
  • 291 Bekeken

ik meende dat ik na een actie van Simyo 3 G op mijn mobeil had gekregen maar dat is niet zo Hoe zet ik 3G erop ? wat betekent dat voor de abonnementskosten ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 September 2018, 18:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi Zusje.

Of je nu 2G, 3G of 4G hebt dat maakt helemaal niets uit in de abonnementskosten, dat is all inclusieve geen extra kosten.

2G, 3G en 4G staan standaard aan voor de abonnementen. Het is afhankelijk van jouw telefoon wat je kunt ontvangen en natuurlijk de juiste ingestelde netwerkmodus.

HIER staat alles over de juiste instellingen, indien nodig bezoek ook toestelhulp voor handmatig instellen van internet. Niet vergeten daarna toestel uit en weer aan

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Wat betreft alles duidelijk..idem dito.

Fijne dag nog!
Friesian
Reputatie 6
Badge +5
Hi Zusje,

Welkom op het Simyo Forum!

Zou ik allereerst mogen vragen over wat voor actie je het precies hebt? Iets via onze Facebookpagina of een prijsverlaging? Jij maakt gebruik van een Sim Only abonnement. Dit betekent automatisch dat je telefoon verbinding maakt met een 4G netwerk.

Ik zie dat je nog niet gebruik maakt van een internetbundel, heb je het hier misschien over? Een internetbundel kan je activeren via 'Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen' op Mijn Simyo. De hoogte van de bundel bepaalt het bedrag dat je kwijt bent per maand. Zorg er daarnaast voor dat internet juist ingesteld staat op je telefoon. Daarvoor kan je onze toestelhulp gebruiken. Gaat het lukken zo?

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, Friesian :)

Groetjes,
Niels

Reageer