.

Beantwoord

Hoe stel ik een meldtekst i.p.v. voicemail?

  • 3 September 2015
  • 13 reacties
  • 633 Bekeken

Badge
Hoe kan ik het beste een meldtekst activeren ? Dus geen voicemail met de mogelijkheid om een bericht in te spreken, maar uitsluitend een meldtekst waarna de verbinding wordt verbroken.
icon

Beste antwoord door Tiury 4 September 2015, 10:27

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Anne2103,

Je kan het inderdaad proberen! Hopelijk luisteren ze goed naar je voicemail ;)

Als je nog andere vragen hebt, weet je ons te vinden!

Groetjes,
Caspar
Je kunt ook inderdaad in je voicemailbericht aangeven dat je niet wilt dat er boodschappen worden achtergelaten.

Dit klinkt inderdaad heel logisch. Mijn ervaring is echter dat mensen niet goed luisteren en dan alsnog een bericht achterlaten en verwachten dat ik binnen een dag terug bel. Maar het is het proberen waard.

Dank voor alle reacties en tips !!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Anne,

Natuurlijk! Dit soort feedback wordt altijd meegenomen. Het idee van Friesian is ook een optie 🙂 Je kunt ook inderdaad in je voicemailbericht aangeven dat je niet wilt dat er boodschappen worden achtergelaten.

Lijkt dat je een idee?

@ Friesian, dank voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Je kunt voicemail inspreken dat je vervanger is te bereiken op zijn/haar nummer.
Hi Anne2013,

Snap ik 🙂 Het kan soms handig zijn. We hebben die optie niet. Als je je voicemail aanzet, dan kunnen anderen ook berichten achterlaten. Als je 'm uitzet, dan kan dat niet meer, maar dan kun je ook geen bericht inspreken.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane


Geen vragen. Maar wellicht kunnen je dit ergens binnen Simyo droppen als ontwikkel optie.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Anne2013,

Snap ik 🙂 Het kan soms handig zijn. We hebben die optie niet. Als je je voicemail aanzet, dan kunnen anderen ook berichten achterlaten. Als je 'm uitzet, dan kan dat niet meer, maar dan kun je ook geen bericht inspreken.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
-edit-
Vraag ook niet goed gelezen. Ik weet niet of dat nu wel mogelijk is.

Maar ik snap niet zo goed waarom je niet wilt dat men een bericht achter kan laten / en wat dan de functie van je voicemail is. Zet 'm dan uit.


Het betreft een werk nummer. Tijdens vakanties wil ik hierop niet lastig gevallen worden en in een meldtekst kunnen verwijzen naar degene die mij vervangt.
Reputatie 4
Badge +4
-edit-
Vraag ook niet goed gelezen. Ik weet niet of dat nu wel mogelijk is.

Maar ik snap niet zo goed waarom je niet wilt dat men een bericht achter kan laten / en wat dan de functie van je voicemail is. Zet 'm dan uit.
Ik ben hier ook in geïnteresseerd. Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder toen het blijkbaar nog niet mogelijk was. Is het anno 2017 inmiddels wel mogelijk alleen een meldtekst te gebruiken zonder dat de beller een bericht achter kan laten?

Ik hoor graag ...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi NavcoPeter,

Kijk, het is maar goed dat ik er toch eventjes op terug kwam. Voor nu in elk geval graag gedaan. Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Beste Tiury, het laatste is inderdaad wat ik bedoelde. Zonde ! Maar hartelijk dank voor je reactie.
Reputatie 6
Badge +10
Ik lees je vraag nu nogmaals en ik denk dat je graag iets wil inspreken, maar dan mensen vervolgens geen boodschap achter kunnen laten. Als dit is wat je wil, dan moet ik je helaas teleurstellen. De voicemail is helaas niet zo uitgebreid.

Groetjes, Tiury
Reputatie 6
Badge +10
Hoi NavcoPeter,

Goede vraag! In dit geval hoef je alleen de voicemail uit te zetten. Dit doe je door te bellen naar 12339. Of begrijp ik je nu verkeerd 🙂?

Groetjes, Tiury

Reageer