.

Beantwoord

Hoe krijg ik een nieuw nummer op mijn bestaande Simyo aansluiting?

  • 12 November 2019
  • 5 reacties
  • 337 Bekeken

ik wil een nieuw telefoonnummer, dat mijn oude nummer vervangt.

icon

Beste antwoord door Bas 13 November 2019, 13:35

Bekijk originele reactie

5 reacties

Dat kan.. 

 

Als jij reageert dat je akkoord gaat met de kosten van 5 euro, dan gaat een moderator van Simyo dat regelen. 

ja, graag, ik ga akkoord met de kosten van 5 euro en heb genoeg prepaid tegoed om het daar van af te halen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Paulibroe,

 

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten hoe zoiets in zijn werk gaat!

 

Een nieuw telefoonnummer kun je bij ons aanvragen. Op deze pagina kun je hier alles over lezen. Zodra de aanvraag is ontvangen en je akkoord gaat met de voorwaarden, wordt je aanvraag diezelfde dag nog in behandeling genomen. Zo kun je diezelfde dag nog van een nieuw nummer gebruik maken.

 

De kosten voor het wijzigen van je nummer bedragen eenmalig €5,-, dit wordt verrekend op de eerstvolgende factuur of met je beltegoed. Het nieuwe nummer ontvang je van ons per e-mail. Let op: zodra je nummer is gewijzigd ben je niet meer bereikbaar op je oude nummer. Het is dus handig om mensen hierover eventueel van te voren in te lichten. :)

 

Om het voor je in orde te maken zou ik je willen vragen om mij even een privébericht te sturen met het betreffende 06 nummer en ter controle je postcode, huisnummer en e-mailadres.

 

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt? Ik wens je een hele fijne dag!

 

@ Ray bedankt voor je antwoord! :)

 

Groetjes,

Bas

 
 

Hoi Bas,

ik heb gisteren de gegevens naar je gestuurd in een privébericht, maar ik heb nog geen nieuw nummer, vandaar dat ik even informeer of alles goed gegaan is. (in je bericht staat dat je dezelfde dag nog een nieuw nummer krijgt, vandaar...)

 

groetjes,

Pauline

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Paulibroe,

 

Helaas is Bas momenteel niet aanwezig maar aan het uitzieken. Als er haast bij zit kun je mij opnieuw een privéberichtje sturen met je gegevens, anders kan Bas het alsnog morgen of na het weekend voor je regelen😊.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer