.

Beantwoord

Hoe komt het dat ik nauwelijks bereik heb?

  • 30 January 2019
  • 7 reacties
  • 575 Bekeken

Badge
Met mijn 2 telefoons (allebei Simyo), heb ik binnenshuis nauwelijks tot geen verbinding. (boven op zolder is de verbinding goed) Ook niet wanneer ik de telefoons terug zet naar 2 G. Het contact wordt vaak verbroken na 2 x overgaan.

Met een Simkaart van een vriend (t-mobile) heb ik met de telefoons binnenshuis wel een goede verbinding 4G!

Hierover heb ik inmiddels vorige week contact gehad met de helpdesk en zij zouden mij 2 dikkere simkaarten opsturen ( wanneer zou ik deze kaarten in huis hebben?)

Wanneer er ook met de dikkere simkaart nauwelijks verbinding is zou dan een bepaalde externe versterker helpen om dit probleem op te lossen? Zo ja wat doet Simyo hierin en wat zouden de kosten hiervan zijn?
icon

Beste antwoord door Jihane 31 January 2019, 11:44

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Somme,

Welkom terug op het Simyo Forum!

Wat zuur dat je binnenshuis (behalve op zolder) geen goede verbinding hebt! Ik heb meteen je aansluiting erbij gepakt om te bekijken wanneer jouw dikkere simkaarten aankomen. Echter zie ik niet dat deze besteld zijn. Heb je gebeld over het nummer waar je forumaccount aan gekoppeld is? Of ging het om een ander nummer?

Wil je me via een privébericht de nummers sturen waar het om gaat? Ik zorg er dan persoonlijk voor dat de simkaarten jouw kant op komen. Als die simkaarten niet werken, dan zijn er een aantal andere opties die we kunnen nalopen. Ik zal je dan daarover informeren en je daarmee helpen!

Hoor ik snel van je?

Groetjes,
Jihane
Badge
gGoede morgen Jihane, Je had mij gevraagd om snel via privébericht te reageren zodat jij snel de dikkere sim zou opsturen. Maar jammer genoeg heb ik hierop nog geen reactie van je ontvangen. Missischien is er iets misgegaan met de communicatie.
Het wordt nl erg vervelend, wanneer ik moet bellen naar de zolder moet lopen.
Alast bedankt
Somme
Badge
Als aanvulling bovenstaand bericht In de kop van mijn bericht staat, dat mijn vraag is beantwoord maar dat is nog niet het geval er is nog geen oplossing gevonden.
Somme
Reputatie 7
Badge +10
Hi Somme,

Ai, daar ging inderdaad iets mis! Geen zorgen, ik pak 't meteen op 🙂 De simkaart komt jouw kant op!

Groetjes,
Jihane
Badge
😉
Reputatie 7
Badge +9
Hey Somme 3,

Dit is een publiek forum. Zet daar geen mobiele nummers en andere privégegevens in berichten (behalve privé berichten naar Moderatoren, daar mag het wel!) Als het nog mogelijk is, kun je je bericht wijzigen en de mobiele nummer verwijderen. Moderatoren kun altijd inzien welk mobiel nummer bij een forum account hoort.

Raar dat de simkaarten er nog steeds niet zijn. Een moderator zal daar weer achteraan moeten. Kun je voor de zekerheid je adresgegevens nog een maal controleren op Mijn Simyo? Op deze pagina zou je ze moeten vinden.

EDIT: bovenstaande bericht is door Somme 3 aangepast. Jihane heeft het origineel nu waarschijnlijk per privébericht gekregen.
Reputatie 6
Badge +5
Klopt helemaal, Groentjuh! Het is allemaal geregeld. Alsnog bedankt voor je oplettendheid en reactie :)

Groetjes,
Niels

Reageer