.

Beantwoord

Hoe kan ik ongewenste telefoontjes blokkeren?

  • 21 November 2017
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 16 reacties
Ik word regelmatig gebeld met aanbiedingen van energiemaatschappijen, liefdadigheidsinstellingen, krantjes t.b.v. adverteren etc. etc. Ondanks dat ik mij heb al lang geleden heb aangemeld bij het "bel me niet register". Hoe kan ik deze mensen blokkeren in mijn mobiel als ik ze eenmaal helaas toch aan de lijn heb gehad?
icon

Beste antwoord door franswon 21 November 2017, 15:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Appie,

Heel vervelend die telefoontjes. Tussen het inschrijven en het actief worden in het belmenietregister zit enige tijd.
Ook zijn er bedrijven die er geen gebruik van maken ook als ze hiertoe verplicht zijn.
Alleen als ze met een herkenbaar nummer bellen kan je deze nummers in je telefoon blokkeren. Veel telefoons hebben die mogelijkheid en anders is Blacklist Plus een goede oplossing.
Badge
Dank je voor de link, Frans.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Apple,

Vaak telefoontjes krijgen van bedrijven is natuurlijk nooit leuk. Goed dat je je hebt aangemeld bij het Bel-me-niet Register :)

Het klopt dat het bij dit register een tijdje duurt voordat de blokkade doorgevoerd is, zo'n twee weken. Bedrijven mogen hun belbestand vier weken gebruiken, telefoontjes zouden dus langer door kunnen gaan. Meer informatie over hoe het Bel-me-niet Register werkt is op hun site te vinden. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Bedankt voor je input, franswon! Blacklist Plus ziet er uit als een goede app :D

Groetjes,
Niels
Badge
Ik heb me al járen geleden ingeschreven in dat bel me niet register. Gisteren heb ik de app geinstalleerd en vandaag kan ik daar een 2e nummer aan toevoegen!!!!!

Dank voor de antwoorden. Top! Ik sluit het topic hierbij af!
Reputatie 5
Badge +5
Graag gedaan namens Niels, Apple! Ik hoop dat je er via die app voor kunt zorgen dat je niet meer zo vaak wordt lastiggevallen. :)

Groetjes,
Els

Reageer