.

Beantwoord

hoe kan ik mijn prepaid nummer behouden?

  • 25 June 2019
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Mijn zoon kreeg een mail dat hij binnen 15 dagen miet sms'en of bellen om zijn nr te behouden. Hij kan echter al een tijd niet mwer bellen of sms'en .
Wat doe ik om zijn bummer te behouden?
icon

Beste antwoord door Ray 25 June 2019, 10:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hi @Suusknol

Welkom op het Simyo forum. Als mede klant help ik je graag. Waarom kan je zoon al tijden niet meer bellen en smsen? Dat hoort natuurlijk wel.

Hieronder de uitleg van de service pagina van Simyo.

Het beltegoed op je Prepaid simkaart is onbeperkt geldig zolang je simkaart actief is. Je simkaart houd je actief door minimaal één keer per half jaar tenminste één van onderstaande acties uit te voeren:
  • Een uitgaand gesprek te voeren.
  • Een sms te sturen.
  • Verbinding te maken met mobiel internet.
  • Een internetbundel te kopen.
  • Je beltegoed op te waarderen.
Wat gebeurt er als ik dat niet doe?
Heb je vijfenhalve maand je simkaart niet gebruikt voor één van bovenstaande acties? Dan sturen we je een e-mail ter herinnering. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.
Internetbundel
Heb je een internetbundel van een maand aangezet? Dan is deze direct geldig. De maandbundel is precies één maand geldig. Zet je de bundel op 20 juli aan, dan is deze tot 20 augustus geldig.


Hou je ons op de hoogte?

➡️Wist je trouwens dat je soms sneller bent geholpen als je jouw profiel in vult?
Reputatie 7
Ik ben bang dat de mail die de zoon van de TS kreeg al van langer geleden zou kunnen dateren, maar misschien nu pas is opgepakt.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Suusknol,

Welkom op het Simyo forum!

Gelukkig kreeg je gisteren de mail pas dus je bent ruim op tijd! Ik zie dat Ray je ondertussen al geholpen heeft. Opwaarderen was uiteindelijk de oplossing! Je prepaid nummer is nu weer voor 6 maanden actief. Je hoeft hiervoor ook niet meer te bellen of sms'en!

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

Ray en RicoK, bedankt voor de hulp!

Groetjes,

Kevin

Reageer