.

Beantwoord

Hoe kan ik het aantal rinkels instellen, voordat voicemail start?

  • 11 May 2017
  • 6 reacties
  • 1768 Bekeken

hoe kan ik het aantal rinkels instellen , voordat voicemail start??
icon

Beste antwoord door Ray 11 May 2017, 16:26

Bekijk originele reactie

6 reacties

Bij mijn weten is het niet mogelijk om de rinkeltijd aan te passen..
Badge +7
Hoi blankebiele,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk dat je deze vraagt stelt! Als je na 15 seconden nog niet hebt opgenomen, schakelt je telefoon automatisch over naar de voicemail. Het is helaas niet mogelijk om de rinkeltijd langer te maken.

Je kunt er eventueel ook voor kiezen om je oproepen door te schakelen. Om dit te activeren, voer je de volgende code in: **61*telefoonnummer**aantal seconden# [zend]. Bij aantal seconden kun je tussen de 15, 20, 25 of 30 seconden opgeven. Na deze seconden wordt de oproep doorgeschakeld. Meer instructies over doorschakelen, kun je hier vinden. Let er wel op dat je oproepen dan niet meer worden doorgeschakeld naar de voicemail.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Kan Simyo de rinkeltijd niet wat langer instellen. Bij mij is het in 9 van de 10 keer paniek of ik de mobiele telefoon wel op tijd te pakken krijg. Erg lastig. Doorschakelen heeft bij mij ook vaak geen zin.
Als dat kon had Simyo die optie wel geboden. 🙂
Reputatie 7
Ik ervaar de rinkeltijd ook nog altijd als te kort. Ik zit er dan ook regelmatig naast.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Nolleke en RicoK,

Helaas is het niet mogelijk om de rinkeltijd te verlengen. :(

Dit kan alleen door je voicemail eventueel uit te schakelen. Ik kan mij voorstellen dat je dit liever niet hebt..

Groetjes,
Asma

Reageer