.

Beantwoord

Hoe kan ik een nummer blokkeren in de Wiko lenny 3?

  • 21 April 2019
  • 9 reacties
  • 895 Bekeken

hoe kan ik een gewoon nr blokkeren via me eigen foon lukt het mij niet
icon

Beste antwoord door Ray 21 April 2019, 22:02

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Via Simyo kan dat niet maar als je ons vertelt welke telefoon je hebt is er waarschijnlijk iemand die kan helpen.
Het is een Wilko lenny 3
Probeer onderstaand eens;

Een ongewenst contact is makkelijk aan de blokkeerlijst toe te voegen door in de contacten lijst het contact lang in te drukken en dan toe te voegen aan de blokkeerlijst. Of open het contact en druk op de menu knop.



Bron: https://www.mobiele-telefoons.nl/wiko/lenny-3/vraag-en-antwoord/overige-veelgestelde-vragen
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Elisabeth49,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Scotsman al aangaf, is het voor ons niet mogelijk om een nummer voor je te blokkeren. In je eigen toestel is dit meestal wel mogelijk. Volgens Ray zou dit dus moeten kunnen door het nummer toe te voegen aan de blokkeerlijst.

Zou je dit eens willen proberen en ons laten weten of het is gelukt? Zo kunnen andere klanten deze oplossing ook terugvinden! 😃

Ik hoor het graag! Dankjewel Scotsman en Ray!

Groetjes,

Kevin

Ik heb een Wiko Lenny 3 maar ik kan geen blokkeerlijst vinden in mijn instellingen.

Hoe kan je een telefoonnummer blokkeren dan?

Vr Gr Anita

Reputatie 7
Badge +6

Hallo Anita,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Ik heb ook even moeten googelen, maar ik ben er achter gekomen dat je contacten op je Wiko Lenny 3 kan blokkeren door de volgende handelingen uitvoeren:

  • Eerst moet je het nummer als een contact opslaan
  • Dan check je in je contactgegevens zoek de contact die je zojuist hebt gemaakt en die open je
  • Klik vervolgens op Menuknop en klik op Toevoegen aan zwarte lijst

 

Laat je weten of het is gelukt? :blush:

 

Groetjes,

Tessanne 

hoi tessanne

ik heb tel nr aan contacten toegevoegd echter als ik op het nummer klik dan in mijn contacten krijg ik nr geselecteerd en als ik dan menu (zijn dan toch de 3 stipjes rechtsboven?) ga krijg is alleen de mogelijkheid: samenvoegen verwijderen delen of heb ik de verkeerde menuknop:flushed:

ik bedoel heb hem als contact opgeslagen

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi ZFAperdon, 

Apart dat je de optie niet krijgt om een telefoonnummer toe te voegen aan de zwarte lijst… 

Misschien kun je deze vraag dan beter aan Wiko stellen. Ik neem aan dat zij precies weten waar je tegenaan loopt. Je kunt HIER je vraag aan hun stellen. Spreek je wel voldoende Engels? :sweat_smile:

Groetjes, 
Bas

Reageer