.

Beantwoord

Hoe kan ik doorschakelen op Simyo Prepaid

  • 28 August 2016
  • 7 reacties
  • 560 Bekeken

Voor mij is het van groot belang dat ik Maandag mijn telefoon door kan schakelen maar het werkt niet!
Ik druk *21* telefoonnummer # maar krijg de melding "niet uitgevoerd" op mijn Nokia 6150.
Inmiddels op meerdere telefoons geprobeerd, overal hetzelfde verhaal.
Het is een SIMYO prepaid SIM.
icon

Beste antwoord door Caspar 29 August 2016, 15:08

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Pietsan,

ik heb gekeken naar: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/doorschakelen-alle-oproepen-2497.
Simyo schakelt niet door maar je telefoon dus als het niet lukt ligt het aan hoe het op jouw telefoon moet.

dit is wat ik vind
Activeren: *21*telefoonnummer# [zend]
volgens mij is dat precies wat jij zegt.
toch zie ik op andere sites dat je twee keer dat eerste sterretje moet doen zoals **21*......
Als dit niet lukt probeer dan onderstaande.

ik zou het een keer via de instellingen proberen, dat doe je door
telefoon app>menu>instellingen>oproepen>oproep doorschakelen>altijd doorschakelen vul hier het nummer in waar je naar wil doorschakelen.
Lukt dit wel?

Dan zie ik ook nog dat je volgens mij niet kan doorschakelen met prepaid maar dat weet ik niet zeker.

Groet Paul.
Hallo Paul,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik begin ook te twijfelen of doorschakelen wel werkt met prepaid van Simyo.
Meerdere toestellen geprobeerd, en met de code * en ** enz., en via het menu van de telefoon. Maar steeds de melding dat het niet gelukt is. Helaas ook vide de website niet door te schakelen.
Reputatie 5
Badge +6
Hey pietsan,

Dan is het dus helaas niet mogelijk.
Sorry.

Groet Paul
Toch bedankt voor de hulp!!

Groet, Piet
Reputatie 5
Badge +9
Hoi pietsan01,

Welkom op het forum.

Volgens mij zou het doorschakelen gewoon moeten werken, ook als je een Prepaid hebt. Heb je al eens geprobeerd om door te schakelen naar een ander telefoonnummer?

@PaulH bedankt voor het meedenken

Groetjes,
Caspar
Caspar,

Dat is de reden van zijn vraag. Hij heeft het geprobeerd maar lukt niet.. 😉
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Raytje,

Ik denk dat je me niet helemaal goed begrijpt. Ik ben benieuwd wat er gebeurt wanneer hij doorschakelt naar een ander telefoonnummer. Dus niet het nummer wat hij telkens aan het proberen is. Misschien ligt daar namelijk de fout.

Groetjes,
Caspar

Reageer