.

Beantwoord

Hoe kan ik de voicemail permanent uitzetten?

  • 30 August 2019
  • 8 reacties
  • 1212 Bekeken

Op het forum las ik (oudere) berichten waarbij ondermeer dit antwoord gegeven werd met betrekking tot het definitief uitzetten van de voicemail:

”Het is zeker voor ons mogelijk om je voicemail definitief uit te schakelen. Ik heb mijn collega van de technische afdeling gevraagd om dit voor je in orde te maken."

Kan dit nog steeds? Zo ja, dan wil ik dat heeeeeel graag! Vandaag heb ik mijn inloggegevens gekregen, ergens volgende week ontvang ik mijn nieuwe prepaid simkaart en zal (waarschijnlijk) ook mijn huidige nummer overgezet worden en ik wil dus geen voicemail, ook niet eentje die standaard aanstaat en die ik dan zelf uit moet zetten. Als jullie de voicemail via de technische afdeling 'gewoon' definitief kunnen uitschakelen, zou ik dat superfijn vinden!
icon

Beste antwoord door Ron H 31 August 2019, 10:22

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat ik me afvraag is wat het in de praktijk uitmaakt of jij de voicemail uitzet of Simyo. Uit = uit, toch? Voordeel van zelf uitzetten is dat als je later van gedachten verandert, je hem makkelijk weer aan kan zetten. Maar misschien begrijp ik iets niet helemaal...
Reputatie 7
Badge +6
In principe kun je dit allemaal zelf regelen mocht dit niet lukken dan kun je aan de bel trekken.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/alles-over-je-voicemail-221

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-heb-mijn-voicemail-uitgezet-maar-hij-staat-220
Ik bedoel niet het bellen naar je voicemail om hem uit te zetten, maar het permanent ontkoppelen van de functie voicemail van je account. Dit kan alleen door de technische afdeling gerealiseerd worden, dat kan ik niet zelf. Ik kan alleen mijn voicemail uitzetten, niet verwijderen.
Ik wil gewoon helemaal geen voicemail en vraag me slechts af of het überhaupt (nog steeds) technisch mogelijk is om deze functie helemaal los te laten koppelen (en daar heb ik nog geen antwoord op).
Omdat het weekend is. In principe is de klantenservice dan dicht maar soms komt er toch een moderator langs om vragen te beantwoorden.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Maycke,

Ik wil het graag voor je in orde maken, ik adviseer je mij even een privé berichtje te sturen wanneer je de simkaart hebt ontvangen en je nummer is overgezet. Dan loop ik dan voor je langs de technische afdeling, daar is het nu nog te vroeg voor.

Ik hoor het graag van je!

Ron H, Ray en Scotsman, thanks voor jullie reacties!

Groetjes,
Daisy
Beste Daisy,
Dank voor je antwoord! Je voicemail ontkoppelen kan dus blijkbaar nog steeds. Ik wacht even op de omzetting en zal je dan een privébericht sturen.
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Maycke,

Namens Daisy, erg graag gedaan! 🙂 Tot snel!

Groetjes,
Jihane

Reageer