.

Beantwoord

Hoe kan ik de tijd voordat de voicemail wordt geactiveerd aanpassen ?

  • 28 April 2018
  • 6 reacties
  • 172 Bekeken

Mijn voicemail wordt te snel geactiveerd als iemand belt. Kan ik dat aanpassen?
icon

Beste antwoord door Els 30 April 2018, 14:07

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Je kunt dit niet aanpassen, de enige optie die je hebt is je voicemail uitschakelen.
dank voor de reactie. Jammer dat dat niet aan te passen is.
Reputatie 7
Badge +6
Best wel vaak voorbij zien komen, misschien iets voor The Wall😉😁
Reputatie 5
Badge +5
Hoi IjzerWERK,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. :)

De rinkeltijd tot het moment dat de beller wordt doorgeschakeld, is standaard ingesteld op het KPN-netwerk. Helaas kun je deze niet verlengen, zonder dat je de voicemail uitzet. Ron H heeft een goed punt wat betreft de Wall of Change! Hier delen we ideeën en suggesties van onze klanten. Iedere week worden deze door de verantwoordelijke afdelingen besproken om te kijken wat haalbaar is. Ik ga het ophangen!

Mocht deze mogelijkheid ere in de toekomst komen, dan brengen we je natuurlijk op de hoogte. Heb je hier nog vragen over?

@ Ron H, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Els
Ik wacht af. Mooi als het lukt om het aan te passen.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi IjzerWERK,

Het idee hangt er zo te zien. 😉

Mocht je trouwens nog vragen of andere ideeën hebben dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Thomas

Reageer