Beste antwoord door Els
Bekijk originele reactieHoe kan ik de tijd voordat de voicemail wordt geactiveerd aanpassen ?
Mijn voicemail wordt te snel geactiveerd als iemand belt. Kan ik dat aanpassen?
dank voor de reactie. Jammer dat dat niet aan te passen is.
Hoi IjzerWERK,
Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. :)
De rinkeltijd tot het moment dat de beller wordt doorgeschakeld, is standaard ingesteld op het KPN-netwerk. Helaas kun je deze niet verlengen, zonder dat je de voicemail uitzet. Ron H heeft een goed punt wat betreft de Wall of Change! Hier delen we ideeën en suggesties van onze klanten. Iedere week worden deze door de verantwoordelijke afdelingen besproken om te kijken wat haalbaar is. Ik ga het ophangen!
Mocht deze mogelijkheid ere in de toekomst komen, dan brengen we je natuurlijk op de hoogte. Heb je hier nog vragen over?
@ Ron H, bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Els
Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. :)
De rinkeltijd tot het moment dat de beller wordt doorgeschakeld, is standaard ingesteld op het KPN-netwerk. Helaas kun je deze niet verlengen, zonder dat je de voicemail uitzet. Ron H heeft een goed punt wat betreft de Wall of Change! Hier delen we ideeën en suggesties van onze klanten. Iedere week worden deze door de verantwoordelijke afdelingen besproken om te kijken wat haalbaar is. Ik ga het ophangen!
Mocht deze mogelijkheid ere in de toekomst komen, dan brengen we je natuurlijk op de hoogte. Heb je hier nog vragen over?
@ Ron H, bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Els
Ik wacht af. Mooi als het lukt om het aan te passen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.