.

Beantwoord

Hoe kan ik de simkaart activeren in een JOHN's phone uit 2010?

  • 15 March 2020
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

John's Phone, heeft iemand ervaring met het actief maken van dit toestel? als ik de simkaart (prepaid kaart van Symio-KPN) plaats in John's phone en de viercijferige pincode intoets en op groen knopje bevestig krijg ik geen bevestiging en geen netwerk, graag HULP...dank je wel, is toestel voor een oudere dame die dit echt actief nodig heeft.

icon

Beste antwoord door Tessanne 16 March 2020, 11:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi Devivre,

 

Wat goed! Ik ben erg blij dat het is gelukt!

 

Geniet van jullie dag en stay safe! :)

 

Groetjes,

Tessanne

Beste Tessanne,

Heel erg bedankt voor je reactie !  het is inmiddels na wat haperen gelukt. vriendelijke groet !

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Devivre,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Ik kan me goed voorstellen dat jullie graag de telefoon aan de praat krijgen! Ik heb eens op Google gespeurd naar een John's Phone, omdat ik hier zelf niet zo mee bekend ben. Ik heb onder andere deze handleiding gevonden, waarin staat dat je na het invoeren van de pincode een toon zou moeten horen. Afhankelijk van de toon kun je weten of de pincode is goedgekeurd of niet (Ontgrendelgeluid: je kan de telefoon gebruiken, Straffluitgeluid: de pincode is onjuist, try again). Hebben jullie een van beide geluiden gehoord? 

 

Waar is de telefoon aangeschaft? Eventueel kun je ook nog contact opnemen met de leverancier. 

 

Groetjes,

Tessanne
 

Reageer