.

Beantwoord

Hoe kan ik bij gebeld worden de tijd tot de start van voicemail verlengen?

  • 12 June 2017
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Na 4x overgaan van de telefoon wordt een gesprek doorgeschakeld naar voicemail. Wie kan mij vertellen hoe ik die 4x kan verhogen tot 8x of 12x? Of zelfs nog meer? Ik wil een ouder iemand (90+) die de GSM telefoon niet direct onder handbereik heeft, helpen. Voor hem is 4x echt tekort om op te kunnen nemen. En zien wie er gebeld heeft, voicemail en sms zijn ook allemaal bruggen te ver. Dus hij kan nu alleen maar zelf bellen met z'n GSM.
icon

Beste antwoord door Ron H 12 June 2017, 10:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Je kunt dit niet wijzigen, maar je kunt wel de voicemail uitschakelen.
Kan dit alleen niet bij Simyo worden gewijzigd of kan dit bij geen van de providers langer worden gemaakt?
Maanden geleden schreef een blogger dit Maar volgens mij werkt dat niet. Je kan het altijd proberen maar zonder de garantie dat het werkt.

Hoe het bij andere providers zit weet ik niet. Maar volgens mij hebben de meeste vastgestelde tijden. Ik kan mij natuurlijk ook vergissen.

Misschien kan Google van dienst zijn in de zoektocht naar deze vraag? 🙂
Badge +7
Hoi Henk52,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik kan het me voorstellen dat het in deze situatie handig zou zijn dat het wat langer duurt voordat de beller verbonden wordt met de voicemail. Helaas is het bij providers die gebruik maken van het KPN-netwerk, niet mogelijk om deze rinkeltijd te verlengen. Hoe het bij andere providers zit, weet ik niet. Bij ons is het in ieder geval niet mogelijk. Je kunt natuurlijk altijd de voicemail uitzetten door naar 12339 te bellen.

@Ray, de formule die de blogger meegaf werkte eerst wel. Nu helaas niet meer. Als je dit doet, gaat je telefoon inderdaad wel langer over, maar hij springt daarna niet meer naar de voicemail. Zo kun je net zo goed je voicemail uitzetten. Bedankt voor de tip!

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes.
Samantha

@RonH en Ray, Heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂

Reageer