.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik geen service heb?

  • 1 January 2014
  • 8 reacties
  • 596 Bekeken

Sinds t jaarwisseling heb ik geen service en 3G. Hopelijk wórdt dit opgelost.
icon

Beste antwoord door Caspar 31 May 2016, 10:32

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Heb je een prepaid of abonnement. Staat internet nog wel aan op je toestel en op je Simyo pagina.
Op welke postcode is dit, wellicht zijn er werkzaamheden.
Badge +6
Sinds t jaarwisseling heb ik geen service en 3G. Hopelijk wórdt dit opgelost.

Hoi JustinD,

Heb je al geprobeerd of het uit/aan zetten van je toestel het probleem kan verhelpen? Ik verneem graag of het probleem is verholpen?

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Ik heb hetzelfde probleem...ook sinds 1 januari. Heb alleen thuis op de wifi internet, daarbuiten helemaal geen enkele service. Help!
Badge +8
Ik heb hetzelfde probleem...ook sinds 1 januari. Heb alleen thuis op de wifi internet, daarbuiten helemaal geen enkele service. Help!

Hoi Nicole88,

Ik zie dat Kim je al beantwoord heeft in dit topic. Laat je daar nog even weten of de reset heeft geholpen? Zo niet, dan horen we daar ook graag wat voor toestel je gebruikt, en of je dit op 1 locatie hebt of op meerdere.
Dan helpen we je in dat topic verder.

Groetjes, Charlene
I.p.v. "KPN-netwerk" staat er op de telefoon van mijn dochter "geen service" in de linkerbovenhoek van haar iPhone 4. Ze kan dus niet bellen of gebeld worden. De afgelopen tijd is dat wel vaker gebeurd, maar dan kwam er na een paar dagen wel weer service. Maar nu toch al weer bijna 2 weken niet. (Sinds 19 mei.) Kan iemand helpen met de oplossing, want ik kan er geen vinden bij de andere vragen. (Resetten e.d. hebben we al geprobeerd.)
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Tinekewel,

Wat vervelend dat je in de laatste tijd geen service hebt.

Gaat het om het nummer wat bij jouw forumaccount hoort? Ik heb deze namelijk zojuist vanuit hier gereset. Om te kijken of het heeft geholpen zul je je toestel uit en aan moeten zetten. Probeer anders eens in je instellingen van je toestel handmatig het netwerk in te stellen op KPN.

Gaat het om een ander nummer? Stuur me dan even een privé-bericht met het juiste nummer.

Groetjes,
Caspar
Na 3 weken af en aan service zijn we erachter gekomen dat het wellicht aan de iPhone ligt. Iets met de antenne.... Van insiders heb ik gehoord dat het iets typisch voor de iPhone is. Een "ouderdomskwaal". Niet dat Simyo daar iets aan kan doen, maar wellicht informatie voor andere iPhone gebruikers met hetzelfde euvel.
Hoe dan ook: Dank voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tinkewel,

Dankjewel voor de terugkoppeling! Heel fijn dat je het toch even laat weten, voor het geval het nuttig kan zijn voor andere iPhone-gebruikers.

Als je nog andere vragen hebt help ik je daar graag mee!

Groetjes,
Jihane

Reageer