.

Beantwoord

Geen service na activering nieuwe sim kaart. Wat nu?

  • 6 April 2016
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Ik heb een nieuwe Sim kaart via mijn Simyo geactiveerd.

Echter nu kan de telefoon geen netwerk vinden. Ik ben ook niet bereikbaar.
Mijn Simyo geeft aan dat de sim kaart is geactiveerd?!

Ingelogd met juiste pincode, maar automatisch zoeken naar netwerken lukt dus niet?
Weet iemand de reden hiervan?
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 April 2016, 19:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Zojuist de reactie gelezen van Scoopline, bij mij hetzelfde - vervangende sim geen netwerk.
Storing bij kpn.
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-activeren-gelukt-maar-vervolgens-geen-service-de-nieuwe-simkaart-33276
Reputatie 7
Badge +10
Hoi NienkeB,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit even gevraagd hebt! Het antwoord van Friesian klopt helemaal.

Er is helaas sprake geweest van een vertraging bij het activeren van nieuwe simkaarten op het KPN netwerk 😞 Hierdoor moest je langer wachten voordat je simkaart daadwerkelijk actief op het netwerk stond. Aan het einde van de avond zijn de meeste problemen opgelost en rond 3 uur 's nachts zijn alle vertragingen van het netwerk verdwenen. Kun je ons nog even laten weten of je simkaart inmiddels werkt?

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer