.

Beantwoord

Geen service? Is er storing

  • 4 November 2013
  • 10 reacties
  • 6903 Bekeken

Vanaf vandaag geen mijn mobiel aan dat ik geen service heb.

Is er in Groningen misschien een storing?
icon

Beste antwoord door Natascha 5 November 2013, 12:02

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik wilde even op de site van KPN kijken, want Simyo maakt gebruik van het KPN netwerk, maar de KPN site is niet bereikbaar.

Bij de KPN site is iig een storing 😉
Badge +6
Vanaf vandaag geen mijn mobiel aan dat ik geen service heb.

Is er in Groningen misschien een storing?


Hoi Linda de Jong,

Welkom op het forum!
Er is geen storing op dit moment bekend bij ons. Heb je toevallig de volledige postcode voor mij en heb je dit probleem op 2G of op 3G?

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Hier vanaf gisteren geen service, kan wel op internet, maar niet bellen en niet sms-en
Heb Iphone 4G

Erg ververlend ......
Wat kan het zijn???
Badge +6
Hier vanaf gisteren geen service, kan wel op internet, maar niet bellen en niet sms-en
Heb Iphone 4G

Erg ververlend ......
Wat kan het zijn???


Hoi Klaas66,

Het is vervelend dat je geen bereik hebt. Bij ons is er geen storing bekend. Heb je al geprobeerd of het toestel uit/aan zetten het probleem kan verhelpen? Ik verneem graag je bevindingen.
Sinds gisteren heb ook ik geen service meer. Kan niet bellen en niet gebeld worden. Vervelend, want ik moet bereikbaar zijn voor mijn werk. Kan ook geen sms versturen. Voor de zekerheid nagekeken of mijn betalingen in orde zijn. Dat zijn ze. Ook mijn telefoon uit en aan gezet. Dat helpt niet.
Ik woon in Zwolle, postcode 8011 EB. Wie kan me helpen?
.
Bij mij is het euvel opgelost door de telefoon aan en uit te zetten.

mvg

Klaas
Badge +6
Sinds gisteren heb ook ik geen service meer. Kan niet bellen en niet gebeld worden. Vervelend, want ik moet bereikbaar zijn voor mijn werk. Kan ook geen sms versturen. Voor de zekerheid nagekeken of mijn betalingen in orde zijn. Dat zijn ze. Ook mijn telefoon uit en aan gezet. Dat helpt niet.
Ik woon in Zwolle, postcode 8011 EB. Wie kan me helpen?
.


Hoi Angnes2,

Welkom op het forum!
Het is erg vervelend wanneer je geen gebruik kunt maken van je telefoon. Er zijn geen storingen bekend bij ons.
Heb je al geprobeerd of het uit/aan zetten van je toestel het probleem kan verhelpen? Ik ben benieuwd of dit de oplossing is. Kan je laten weten of dit de oplossing is geweest?
Badge +6
Bij mij is het euvel opgelost door de telefoon aan en uit te zetten.

mvg

Klaas


Hoi Klaas66,

Fijn dat het probleem is opgelost. Bedankt voor de terugkoppeling.
Hier ook geen mobiel internet mooi klo... klanten kunnen niet pinnen en problemen met fastnet hoop dat het snel opgelost word 😡😡
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Taxi-aduard,

Oei, dat is inderdaad niet handig! Helaas is er inderdaad tijdelijk een storing geweest met mobiel internet op 1 januari. Gelukkig is dit diezelfde dag rond 14:00 helemaal verholpen, alles zou dus weer zonder problemen moeten werken.

Laat je het me weten als je nog problemen ondervindt met mobiel internet?

Groetjes,
Els

Reageer