.

Beantwoord

Geen service binnenshuis. Hoe zit dat?

  • 26 October 2018
  • 6 reacties
  • 463 Bekeken

Badge
Al twee dagen geen service in huis! Nooit problemen gehad eerder ! Buiten alles goed, is er ergens storing?
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 October 2018, 12:33

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik vrees dat dit geen storing betreft maar iets anders. Een kruistest, jouw simkaart andere telefoon en andersom probeer dat eens uit. Laat je de bevindingen weten?
Badge
denk toch dat er storing ergens was nu weer volloop streepjes??
Omdat je zei, binnen geen service in huis, buiten alles goed dacht ik, geen storing. Zie je behalve de streepjes ook Simyo of KPN staan? Want anders zou het mogelijk kunnen gaan om streepjes voor noodoproepen.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Aknail,

Wat vreemd dat je geen ontvangst had binnenshuis. Het kan zijn dat het herstarten van je telefoon al voldoende is om het te verbeteren. En andes kun je zoals Friesian al aangeeft een kruistest uitvoeren met je simkaart.

Hou je ons op de hoogte?

Dank voor het meedenken Friesian!

Groetjes,
Thomas
Badge
Dacht dat ik dit nog nooit gehad had, maar nu weer t zelfde probleem
Reputatie 7
Badge +10
Hi Aknail,

Wat zonde, zeg! Ik heb net gereageerd op het topic dat je hebt aangemaakt. Zullen we daar verder praten hierover? Scheelt dubbel werk voor iedereen!

Groetjes,
Jihane

Reageer