.

Beantwoord

Waarom heb ik geen service in Kroatië?

  • 26 June 2017
  • 1 reactie
  • 431 Bekeken

Badge
Ik ben in het buitenland en heb geen service, dus kan niet bellen smsen of mijn 3g aan zetten.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel weer service krijg?
icon

Beste antwoord door Jihane 30 June 2017, 14:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi Demi,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om verbinding te maken met een buitenlands netwerk. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat het daarna wel gelukt is. Je hebt eerst telefonisch contact gehad met mijn collega van de klantenservice. Hij heeft resets uitgevoerd (waarmee hij instellingen ververst heeft), en hij heeft je uitgelegd hoe je handmatig kunt zoeken naar buitenlandse netwerken. Dit kun je doen door op je toestel te gaan naar Instellingen > Aanbieder.

Nu zie ik ook zowel bel- als sms- als internetverbruik terug vanuit Kroatië. Fijn 😃 Ik zie alleen wel terug dat je dit topic hebt geopend vandaag, waarin je aangeeft dat je verbinding soms wegvalt. Heb je al geprobered wat er gebeurt als je een ander handmatig netwerk selecteert?

Ook ben ik benieuwd naar hoe deze netwerkverbinding verloopt. Heb je nu helemaal geen verbinding meer, of merk je dat het soms wegvalt en dan weer terugkeert? Heb je toevallig een andere mobiel bij de hand daar? Want dan kun je je simkaart in een andere telefoon stoppen en andersom, om te kijken of je in een andere telefoon wel een stabiele verbinding eraan overhoudt. Uit deze test kunnen we halen waar de kern van het probleem zich bevindt.

Hou je me op de hoogte? Voor het gemak lijkt het me beter als we in het andere topic verder praten. Dat is namelijk ook een recenter topic, en ik zie dat andere Forum gebruikers daar ook al gereageerd hebben,

Groetjes,
Jihane

Reageer