.

Beantwoord

Geen gehoor na 1 min

  • 3 June 2014
  • 5 reacties
  • 1196 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Als ik aan het bellen ben dan horen ze mij aan de andere kant van de telefoon na 1 minuut ongeveer gewoon niet meer. 
Wat zou dit kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 June 2014, 19:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi Jeske.

Vermoedelijk is de microfoon van je toestel niet meer in orde.
De beste methode om 100% zeker te weten dat je sim ook in orde is is testen sim in andere telefoon.

Groet,
Friesian

Laat ff weten wat de resultaten zijn... 🆒
Hoi Jeske.

Vermoedelijk is de microfoon van je toestel niet meer in orde.
De beste methode om 100% zeker te weten dat je sim ook in orde is is testen sim in andere telefoon.

Groet,
Friesian

Laat ff weten wat de resultaten zijn... 🆒


Ik ga het even proberen dankjewel voor de tip, u hoort nog van mij 
Hoi Jeske.

Vermoedelijk is de microfoon van je toestel niet meer in orde.
De beste methode om 100% zeker te weten dat je sim ook in orde is is testen sim in andere telefoon.

Groet,
Friesian

Laat ff weten wat de resultaten zijn... 🆒

Hij doet het inderdaad in een andere telefoon wel, maar het is in een keer weer vvoorbij op mijn huidige telefoon. Maar filmen kan ik wel heel lang met geluid dus is de microfoon dan wel gewoon goed?
Dan zou ik toch gaan denken dat de contactpunten van de (probleem)telefoon t.o.v. de sim niet goed werken.
Heb je bij filmen alle geluid zal het de microfoon wel doen.....
Lijkt dus te maken hebben met werking aansluitpunten van telefoon .> sim.
Je geeft al aan andere telefoon werkt de telefoonverbinding wel, dus sim kan het niet zijn, blijft alleen de telefoon over!!!

Groet,
Friesian

Alles duidelijk?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Jeske,

Welkom op het forum :)

Volgens mij ben je er al achter waar het probleem zit, namelijk je telefoon 😞 Dat is natuurlijk erg vervelend, maar kunnen wij niet zo veel aan doen... Je kunt het beste even contact opnemen met de leverancier van je telefoon, misschien kunnen ze je telefoon repareren?

Als je een nieuwe telefoon wil, neem dan eens een kijkje in onze telefoonshop. Je krijgt als klant van Simyo ook nog 10% korting op de prijs :)

Mocht je nog vragen hebben, dan help ik je graag verder.

@Friesian, dankjewel voor je antwoord!

Reageer