.

Beantwoord

gebeld door +1

  • 9 June 2012
  • 3 reacties
  • 1671 Bekeken

Badge
Hey mensen,Ik ben vandaag gebeld door +1 meer staat er dan niet bij. Ik nam op en ik hoorde wel iets maar er werd meteenopgehangen. Wat kan dit zijn?Groetjes
icon

Beste antwoord door Alex 11 June 2012, 16:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum vraagjes,

Dit nummer ken ik niet. Weet je zeker dat je alleen +1 zag staan. Heb je al geprobeerd om terug te bellen. Zo ja, wat is het resultaat?

Groetjes,

Alex
Zojuist (11:39) werd ik ook gebeld door het nummer :

+ 1

Ik heb kort opgenomen en een slecht engels sprekende vrouw begon een verhaal over een website / Denemarken,
na enkele seconden opgehangen.

Het eerdere advies om terug te bellen zou ik negeren! Zojuist even gegoogled en een deel van dergelijke fraud3 is er juist op uit om je naar een zeer dure betaallijn terug te laten bellen, al weet ik niet of dit ook geld voor + 1 .
Badge +6
Zojuist (11:39) werd ik ook gebeld door het nummer :

+ 1

Ik heb kort opgenomen en een slecht engels sprekende vrouw begon een verhaal over een website / Denemarken,
na enkele seconden opgehangen.

Het eerdere advies om terug te bellen zou ik negeren! Zojuist even gegoogled en een deel van dergelijke fraud3 is er juist op uit om je naar een zeer dure betaallijn terug te laten bellen, al weet ik niet of dit ook geld voor + 1 .


Hoi Marten,

Welkom op het forum!
Ik zou zeker het nummer niet terug bellen. Je weet maar nooit wat er dan kan gebeuren. Wellicht kun je het nummer blokkeren in je toestel.

Reageer