.

Beantwoord

Kan ik extra belminuten bijkopen?

  • 12 April 2017
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Hallo. Op werk is er een telefoonstoring, terwijl ik telefonische interviews moet houden. Mijn baas wil best mijn extra kosten bij gebruik van m'n eigen mobiel betalen, maar ik kan nergens vinden of ik eenmalig wat extra belminuten kan kopen. Ik bel normaal gesproken bijna nooit, dus heb een kleine bundel en wil dat ook zo houden. Behalve nu dus. Iemand?
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 April 2017, 14:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Extra belminuten bijkopen is er niet.

Wel data bijkopen.....je kunt wel extra bellen via bijvoorbeeld WhatsApp. Data bijkopen kan meermaals. Of heb je een dual sim telefoon? Zou je naast je abbo een voordelige prepaid kunnen gebruiken.
Bedankt Friesian,
Ik verzuip in de MB's. Ik ben niet echt ondersteboven van de geluidskwaliteit van Whatsapp-bellen.
Maar toch bedankt.
Overigens: wel vreemd dat ik geen minuten bij kan kopen. En als ik gewoon doorbel buiten mijn bundel?
Buiten de bundel kost 31 cent per minuut. Een voordelige prepaid heb je al voor 9 cent per minuut, bij Simyo 10 cent per minuut.
https://www.simyo.nl/tarieven/sim-only

Je weet hoe snel een minuut voorbij is, denk aan afronding..
Reputatie 7
Badge +10
Hi JoostCP,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat een gedoe, dat er een telefoonstoring is! Wel prettig dat je werkgever dan je extra belkosten dekt 🙂 Wat Friesian aangeeft klopt helemaal: het is niet mogelijk om belminuten bij te kopen. Ik zal je wel vertellen dat de vraag daarnaar al een hele poos aanwezig is, en dat het meerdere malen op onze handige 'Wall of Change' staat. Dat is een wand op ons hoofdkwartier, waar ideeën en wensen op geplakt worden, zodat er gekeken kan worden naar in hoeverre ze uitvoerbaar zijn. Ik kan er nog niks definitiefs over zeggen, maar wel kan ik je garanderen dat het heel serieus (en zelfs op een praktische manier al!) aangepakt wordt. Het zou dus goed kunnen dat hier binnenkort een verandering in komt. Voor nu zal ik je toch moeten teleurstellen, want het kan nog niet, maar dan weet je dat we streven naar verbetering 🙂

Als je buiten je bundel belt, dan betaal je € 0,31 per minuut. Hier vind je die tarieven terug. Ik kan me goed voorstellen dat WhatsApp bellen niet ideaal is - zelf ben ik ook nooit echt te spreken over de stabiliteit van die verbinding.

Een Prepaid kaartje kopen zou nog eventueel een optie kunnen zijn, want je betaalt dan € 0,10 per minuut. Maar dan wacht je wel een paar dagen voordat je simkaart aankomt en heb je ook een extra nummer. Het is tenminste iets om over na te denken.

Laat je weten waar je voor kiest?

@ Friesian, dankjewel voor je reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer