.

Beantwoord

Er zijn netwerkproblemen in Almere. Waarom heb ik dit niet gehoord?

  • 12 December 2018
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

Sinds afgelopen maandag is het telefoonbereik minimaal of zelfs helemaal niet aanwezig.
Na wat googelen bleek dat KPN onderhoud pleegt (van een week lang...).
Waarom wordt dit niet gecommuniceerd? Het was nu een verrassing en dat terwijl ik belangrijke telefoontjes verwachte (lees: sollicitaties).

Gr. Laura
icon

Beste antwoord door Kevin 12 December 2018, 14:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Kianeke,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit frustrerend is! Het klopt dat er werkzaamheden zijn in de omgeving van Almere. Helaas zijn wij hier vandaag ook pas achtergekomen. Wij maken natuurlijk gebruik van het netwerk van KPN. KPN heeft iedere dag op vele plekken in het land werkzaamheden. Wanneer er voor een langere periode werkzaamheden of problemen zijn aan een mast dan horen wij dit normaal gesproken van KPN. Dit is in dit geval helaas niet het geval geweest. Onze excuses hiervoor!

De werkzaamheden zouden vrijdag om 18:00 uur klaar moeten zijn. Vervolgens zullen op maandag 17 december de laatste werkzaamheden worden verricht en zal het volledig opgelost zijn. Wij gaan hier intern kijken naar hoe dit beter kan in de toekomst! Nogmaals onze excuses en natuurlijk heel veel succes met de sollicitaties!

Groetjes,

Kevin
Deze vraag staat nog niet als beantwoord?
Reputatie 5
Badge +4
Bedankt voor het melden Ray!

Reageer