.

Beantwoord

Er is een storing in Borculo vanwege de verwijdering van een basisstation. Wat nu?

  • 25 April 2018
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Sinds enkele dagen heb ik en velen met mij zeer slecht tot geen bereik in Borculo. Nu lezen we op het forum van KPN waar het probleem zit: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/storing-borculo-449820

Ik woon en werk in Borculo, maar heb 90% van de tijd geen enkel bereik (ook al sta ik buiten). Ik gebruik mijn mobiel zowel privé als zakelijk en de onbereikbaarheid zorgt voor grote problemen! Dit geldt ook voor alle collega's en andere inwoners van Borculo die een Simyo of KPN abonnement hebben. Dit is niet acceptabel! Ik begrijp dat KPN tijd nodig heeft voor de installatie op een nieuwe locatie, maar wachten tot 1 december is absoluut géén optie.

Kan Simyo/KPN een noodmast plaatsen of zorgen voor GSM-signaal-repeaters?
icon

Beste antwoord door Thomas 25 April 2018, 13:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hoi Anke,

Goed dat je het Simyo Forum gevonden hebt! Welkom 😉 Om je privacy te beschermen heb ik je forumnaam even aangepast.

Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je zowel privé als zakelijk nu erg weinig kunt doen. Zelf had ik nog niet van deze storing gehoord en heb gelijk even contact opgenomen met KPN hierover. Zij geven hetzelfde aan wat jij al op het web hebt gevonden. Ze hebben gedwongen een zendmast verwijderd waardoor er nu een soort 'blinde vlek' is ontstaan op jouw locatie. Dat is zéker niet de bedoeling.

Ik heb hen gevraagd wat de mogelijkheden zijn op korte termijn om hier verbetering in te brengen. Zij geven aan dat er aan een oplossing gewerkt wordt en dat dit inderdaad zelfs tot 1 december zou kunnen gaan duren, verder is er op dit moment niet veel mogelijk om het netwerk te verbeteren. Om te kijken wat we nu voor je kunnen doen stuur ik je even een privéberichtje.

Mocht je nog algemene vragen hierover te hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Thomas
Hoi Anke

Ik ben toch wel benieuwd of andere providers, netwerken een goede dekking aangeven op je locatie.
Reputatie 7
Badge +9
Friesian, ik gok dat Vodafone daar waarschijnlijk nog wel dekking heeft. KPN heeft daar volgens mij nog een mast op in de buurt van de Lebbenbruggedijk, maar is de mast op de Needseweg weg.

Vodafone heeft volgens mij nog twee masten in Borculo. In de buurt van de Lichtenhorst (https://) en in de buurt van de Hoflaan.

T-mobile heeft in mast in Borculo bij de Batendijk/Ruurloseweg en Tele2 heb ik daar nog niet gezien.

Reageer