.

Beantwoord

doorschakelen

  • 3 March 2017
  • 6 reacties
  • 494 Bekeken

Ik heb een nummer automatisch op voicemail laten zetten. Nu wil ik dat al mijn oproepen bij simyo automatisch worden doorgeschakeld naar een ander mobiel nummer. Als ik dit aanzet wordt het nummer wat ik heb geblokkeerd dan doorgeschakeld of krijgt de beller dan toch gelijk de voicemail van mijn simyo nummer?
icon

Beste antwoord door Caspar 3 March 2017, 17:04

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi G.I. Jane,

Welkom op 't forum :)

Goeie vraag zeg! Wanneer je een 06-nummer via jouw toestel heb geblokkeerd en je hebt jouw toestel op doorschakelen staan (alle oproepen richting jouw toestel/telefoonnummer worden doorgezet naar een ander toestel/telefoonnummer), dan kan de geblokkeerde persoon jou wel bereiken via de doorschakeling.

De doorschakeling gaat via de centrale en een blokkade gaat via de telefoon. Dit is het grote verschil waardoor een geblokkeerde persoon jou wel kan bereiken als je doorschakelen aan hebt staan.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

hoi

 

ik ben nu al een week onbereikbaar

7 helpdeskmensen gehad

toestel gereset, codes enz, ander toestel, sta op het punt de provider te verlaten, want ben uit dienst, en mijn simkaart is ingeleverd, en andere collega wordt gek van de telefoontjes van mij.

ik raak super gefrustreerd, niemand weet een antwoord, enz,

toestel hulp enz echt alles geprobeerd, en mooiste geen terugkoppeling van netwerkbeheerder. mensen ik geef jullie echt tot dinsdag de tijd, dan mogen jullie mijn nummer geven aan een andere provider, bij elkaar 1 dag aan de telefoon gezeten, en nog geen terugkoppeling, vind dit treurig

 

gaat om doorschakeling die erop blijft staan 3 toestellen geprobeerd kom eens met een oplossing!!!!!!

stk-lx1 is toestel verwisseld naar iphone 7 daarna nokia, dat dit zoveel impact kan geven, want alle telefoontjes verdwijnen aub andere simkaart en normale service dit is echt abnormaal, nooit wat terug gehoord van netwerkprovider, doe eens wat aan deze kwestie, voice enz codes kan ze geven, alleen na een week , en dan nog te horen dat ik lastig wordt, nou simyo na 8 uur bellen heb ik een reden om jullie grandioos zat te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen @phone001,

 

Ik ben net als jou klant maar wil je wel graag helpen. In deze reactie in dit topic staat o.a. dat je Volte uit moet zetten voor je ###002# belt. De vraag is dus of jij Volte aan hebt staan (mocht dat werken op jouw toestel). 

In welk toestel zit je simkaart nu precies? In je Nokia kun je de bel app openen, dan naar instellingen, gesprekken en volgens gesprek doorschakelen. Daar zie als het goed is onderstaand, of iets dergelijks. Bij mij staat alles uit zoals je ziet. Door op ie regels te klikken kun je een nummer toevoegen, maar ook verwijderen.

Doorschakel instellingen Android

 In een iPhone werkt dit anders. 

  • Open Instellingen
  • Navigeer naar 'Telefoon'
  • Tik op 'Doorschakelen'
  • Kies de gewenste lijn
  • Zet het schuifje op “uit”

Dat zou er ongeveer zo uit moeten zien.

Doorschakel instellingen iOS

 Ik hoop dat je iets hebt aan deze informatie.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Phone001,

 

Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerende situatie is. Ik lees terug dat je inderdaad contact hebt opgenomen voor het weekend en dat je nog teruggebeld moet worden, het is vandaag jammer genoeg super druk. Het kan zijn dat de collega daarom nog geen moment heeft gehad om je terug te bellen.

 

Ik hoop dat je uit de voeten komt met de reactie van Ray. Mocht het daarna nog steeds mis gaan zou ik graag willen weten welk toestel je nu gebruikt en welke software daar op staat? Aan de hand daarvan kunnen we je hopelijk verder helpen!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer