.

Beantwoord

De ontvanger heeft niet opgenomen, hoe kan het dat er toch verbinding is geweest?


Terug van vakantie geconfronteerd met een hoge post op mijn factuur.
Volgens mijn gespreksgegevens heb ik twee maal een uitgaand gesprek gehad in het buitenland.
Beide op 16-03-16 en beide om 17:07, de eerste 0 min. 0 sec. de tweede 5 min. 24 sec.

De gebelde heeft haar toestel NIET opgenomen maar heeft wel een gemiste oproep om 17:09.
Het was in feite een check of de verbinding tot stand kon worden gebracht.

Hoe is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Sean 26 March 2016, 11:10

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Woeloem,

Wat een vervelende situatie.

Er is inderdaad een gesprek geregistreerd van 5 minuten en 24 seconden vanuit Marokko. Dit was volgens onze gegevens om 16:10. Het gesprek van 0 seconden is door ons niet geregistreerd.

Als de ontvangende partij niet heeft opgenomen ben ik bang dat je verbonden bent geweest met haar voicemail. Is dit voor jullie nog te achterhalen?

Groetjes,
Sean
Beste Sean,

Dank voor je reactie.

De ontvangende partij heeft niet opgenomen en ook GEEN voicemail ontvangen.
Ik heb zelf de verbinding verbroken.

Groetjes,
Woeloem.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Woeloem,

Wat raar zeg!

Dit zou ik graag verder willen onderzoeken. Kun je een printscreen of afbeelding sturen van je gespreksgeschiedenis in je telefoon? We zien hier namelijk dat er wel verbinding is gewest om 16:10 uur. Als je kunt aantonen dat er geen verbinding is geweest, kunnen we kijken of we de kosten vergoeden!

Je kunt de afbeelding in het forum plaatsen maar ook sturen naar webcare@simyo.nl. Dan zullen wij er naar kijken! Gaat dat lukken?

Groetjes,
Caspar
Dag Caspar,

Dank voor je snelle reacties ik heb twee screenprints ik zal beide naar webcare sturen.

Alsnog een goed weekend,
Woeloem.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Woeloem,

Super, bedankt hiervoor! We zullen er zo snel mogelijk naar kijken voor je 🙂 Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, kun je hier bij ons terecht.

Groetjes,
Angela
Dag Angela,

Is er al enig "licht in de duisternis".

Goed weekdend,
Woeloem.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Woeloem,

Wat vervelend dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen!

Kun je mij vertellen waar je de printscreens naar toe hebt gestuurd? Wij hebben geen e-mail ontvangen en de printscreens zijn ook niet toegevoegd in jouw reactie hier op het forum. Laat je het weten?

Groetjes,
Angela
Dag Angela,

Ik heb de printscreens naar webcare@simyo.nl gestuurd op 9 april.

Dit in overleg met Casper.
M.vr.gr.
Woeloem.

Dit bericht heb ik ontvangen.

*************************************

Het Simyo Team

Hoi Woeloem,

Wat raar zeg!

Dit zou ik graag verder willen onderzoeken. Kun je een printscreen of afbeelding sturen van je gespreksgeschiedenis in je telefoon? We zien hier namelijk dat er wel verbinding is gewest om 16:10 uur. Als je kunt aantonen dat er geen verbinding is geweest, kunnen we kijken of we de kosten vergoeden!

Je kunt de afbeelding in het forum plaatsen maar ook sturen naar webcare@simyo.nl. Dan zullen wij er naar kijken! Gaat dat lukken?

Groetjes,
Caspar
Dag Angela,

Ik kan de prints nogmaals sturen, indien nodig laat het me dan even weten.

M.vr.gr.
Woeloem.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Woeloem,

Helaas kunnen we de e-mail echt niet terugvinden. Zou je de e-mail met prints nogmaals willen versturen? Gaan we er als een speer mee aan de slag 🙂.

Groetjes, Tiury
Beste Tiury ik heb zojuist de e-mail naar "webcare@simyo.nl" gestuurd.

Groetjes,
Woeloem.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Woeloem,

Bedankt! Ik heb de printscreens ontvangen en ga hiermee aan de slag. Ik verwacht morgen wat meer uitsluitsel te kunnen geven 🙂 Dit zal ik per mail doen zodat de informatie die in de printscreens staat niet openbaar besproken wordt op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer