.

Beantwoord

Buitenland, datum instellen

  • 22 March 2014
  • 6 reacties
  • 423 Bekeken

Badge
Kunnen jullie het mogelijk maken om voor het buitenland een datum in en uit te koppelen via de website?
Zo vergeet je het niet aan te zetten of uit te zetten.
Is dit mogelijk
icon

Beste antwoord door Kim 26 March 2014, 14:23

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goed idee! Welke moderator plakt dit op de ideeën-muur?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mandersp,

Origineel idee. Geen idee of dit uiteindelijk mogelijk is bij ons. Wat ik me wel afvraag: waarom zou je het niet direct aan zetten en er een datum aan koppelen?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi mandersp,

Origineel idee. Geen idee of dit uiteindelijk mogelijk is bij ons. Wat ik me wel afvraag: waarom zou je het niet direct aan zetten en er een datum aan koppelen?

Groetjes,

Alex


Hallo Alex.
Hoe moet ik er een datum aan koppelen, ik kan alleen aan of uitzetten....
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mandersp,

Nu is dat inderdaad niet mogelijk. Ik ben juist benieuwd in wat voor situatie het handig zou zijn om er een datum aan te koppelen. Dus waarom zou je de optie per een bepaalde datum in willen laten gaan?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik ben weleens een dag verderweg in het buitenland.
Waarom ik dit vraag omdat als ik dicht bij de grens fiets of wandel (ik woon dicht bij Duitsland) springt de telefoon automatisch over op het buitenland en dit wil ik uiteraard niet.

Als ik dan van te voren kan inplannen via een datum in en uit vergeet ik het niet.
Vandaar mijn vraag...
Badge +6
Hoi mandersp,

Ah, juist op die manier!

Ja, dat zou natuurlijk wel erg handig zijn, in plaats van dat je er dan in het buitenland achterkomt dat je het vergeten bent aan te zetten of in Nederland om het weer uit te zetten natuurlijk...

Je suggestie staat op de "Wall of Change", dus wie weet! 🙂

Reageer