.

Beantwoord

Buitenland

  • 21 July 2012
  • 3 reacties
  • 743 Bekeken

Badge
Worden de kosten voor het bellen/ gebeld worden in het buitenland met je bundel verrekend of worden deze apart gefactureerd.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 22 July 2012, 11:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De kosten voor het gebruik in het buitenland vallen niet binnen je bundel. De kosten voor het gebeld worden of het bellen in het buitenland worden apart gefactureerd.
Ik vroeg me af waarom het dan nodig is om internet-in-en-naar-het-buitenland aan te zetten. Het is mij namelijk al eerder gelukt om naar het buitenland te smsen, zonder dat deze functie aanstond. Ook dit verbruik viel buiten de bundel.
Badge +6
Beste Roos,

Welkom op het forum!
Een sms versturen naar het buitenland is mogelijk zonder dat de optie aanstaat. Om te kunnen bellen en om gebeld te kunnen worden in het buitenland dien je via je persoonlijke pagina de optie bellen in en naar het buitenland te activeren. Wanneer de optie via de persoonlijke pagina heb aangezet dien je daarna wel je toestel uit/aan te zetten om de wijziging door te voeren op het netwerk.
Mocht je toestel in het buitenland niet automatisch het juiste netwerk vinden dan dien je handmatig te zoeken naar het juiste netwerk.

Reageer